Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Bare å stålsette seg. Jeg hadde håpet de kom med noen få kroner i pluss etter Q3, noen jeg tror hadde skapt tillit hos aksjonærene, men jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å se blå tall etter Q4 og hvert kvartal etter det. Kjipt å se mange titusener i verdier forsvinne fra VPS på en dag, men jeg kaster ikke kortene nå, da jeg tror det er nå den virkelige reisen begynner;-)

2 Likes

Nei, og stirrer man blindt på bunnlinja, så forstår jeg jo at man selger seg ut. Men jeg synes å selge seg ut nå, blir som å selge bondegården fordi det er tomt for såkorn, uten å forstå at de ligger i jorda, og at det er nå det skal begynne å spire å gro. (Håper og tror nå jeg da).

2 Likes

Hegnar med ny sak om GIG:

3 Likes

Virker som overreaksjon. Tipper den går opp i morgen!

Et sp.m.
Skulle ikke gig over på svensk børs? Eller er d meg som roter? Noen som vet når evt?
Eller dobbeltnotering i Norge og Sverige?

I løpet q1 19 ref dagens mld

Takk for det @Kronn
Skummet meldingen, men fant ikke noe om evt. delisting fra Oslo.
Er litt nysgjerrig på gig, men ikke om den delistes fra Oslo. Takker dersom noen vet noe om det…
Uanz takk for svar! :+1:

“Listing at NASDAQ Stockholm (main list) planned for Q1 2019” - det står jo svart på hvitt her da i Qrapporten

1 Like

Det ble sagt noe på slutten av seansen om et forbehold ang. Stockholm-notering. Noen som fikk med seg hva som ble sagt nøyaktig?

Lurer på hva bunnen her er. Under 2kr?

1 Like

Hello,

I am a loyal stockholder in your company for some years now, and am, together with a lot of other stockholders today, a bit frustrated and worried about the recent development in the GIG stock.

I was not all that disappointed about yesterday’s presentation, although the market didn’t agree with me. I believe the GIG story I still in the beginning, and that the most exciting yourney is still ahead of us.

Never the less, what me and my fellow stockholders wonder about is why is there no insider purchases so far after yesterday’s presentation. I would believe this would be a great opportunity for the insiders to invest further in their company.

It would certainly give the rest of us a renewed confidence in our investment.

Best regards,

xxxx

Investor

1 Like

Har du sendt denne som mail til Reed?
Hører gerne de svar du modtager…

Nei jeg sendte den til IR adressen. Ja, tenkte å dele svaret. (det er jo ikke sånn at de sender noe sensitivt til meg på mail;-))

2 Likes

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181107.OBI.20181107S83

1 Like

Etter noen dager med minus, så er vel tiden nærme for ar aksjen skall proffere oppover igjen noe, vertfall så har eg tatt ett bet på det og er inne i gig igjen

4 Likes

#meetoo
Dog bare bittelitt på 2.4

Ja skal det snu snart? Håper det :slight_smile:

Du har jo en ok track rekord på GIG, så får håpe du blir Messias nå :wink: Uansett smått utrolig vi er kommet dit vi er på 2 tallet. Er vel tilbake til 2016, begynnelse av 2017 forrige gang. Kan vel ikke akk si at “verdiene” i selskapet er mindre nå enn da…

1 Like

Noen som skal til Stockholm den 4 des? CMD

Ja eg var tømt heldig noen ganger, men eg og annen dårlig trade har det også blitt.
Ja vi nærmer oss nivåene der vi var tilbake noen år, og der emisjonen mot svenskefondet ble satt, vi er langt under der Aasen har kjøpt millioner av aksjer, noe som i seg selv er ett bevis på en merkelig kursutvikling.
Nå ser vi norne og SEB kutter kursmålene sine, og Gig er tatt noen kroner tilbake, ja nesten tilbake til start kursmesig, men mcap er jo fortsatt «høy», grunnet alle aksjene som er utstedt.
Ja, noen tallknuser er eg ikke, men eg er bo en av dei som over lang tid har etterlyst at pengene fra topplinje kunne bli med helt ned, oppbyggingen sten for sten, har vart lenge nok, tiden har lenge vert inne for at gig skal levere hele veien, flotte avtaler hjelper lite om det ikke generer overskudd i kassa.
Vi får se, eg har plukket litt iver hele dagen, men eg føler meg langt fra sikker på at det er smart, inntoget mitt nå, er basert på så enkelt som at kursen har vert så mye høyere, og at det Siste tiden har vert en rekke positive nyheter, som forhåpentligvis gjennspeiles i økte inntekter, samtidig som konstnadskontrollen må på plass

1 Like