Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

13.30 norsk tid: https://tv.streamfabriken.com/gig-cmd-2018

RR has arrived😉

Da er RR i gang!

Veldig bra presentasjon så langt synes jeg :+1:

Enig, bortsett fra at de ser ut som om de forretter i en begravelse alle sammen, og ikke at de jobber i en underholdningsbedrift. :slight_smile:

He he.
Synes de virker seriøse og omhyggelige med at forklare GIG’s særlige kendetegn og mulighederne heri. Markedet ser i hvertfald ud til tage godt imod budskaberne så langt.

2 Likes

Så langt, men ikke lenger…
image

Lurer på hva som egentlig skal til nå for å komme ut av myra. Blir spennende å høre hva de har å si den 11. på selveste Woowdagen.

Tænker at dagens audience med de større penge først skal hjem og fordøje hvad de har hørt i dag - tålmodighed. Er fortrøstningsfuld ift den kommende tid og føler mig overbevist om at vi har set bunden for denne gang.
Synes at dagens kursudviklngen kunne vidne om stor tro på GIG, men også lidt forsigtighed /afventende…

2 Likes

05/12-2018 14:10:16: (GIG) Gaming Innovation Group signs with GLHF.GG for the provision of eSports and iGaming services

1 Like

Se det ja, det kommer seg nå👍

2 Likes

Vi burde vel sett både 3, og 4-tallet snart mener jeg. De kan vel ikke greie å ikke tjene penger på alt dette.

Edit: @Anderix Hva tror du vi får vite den 11. som vi ikke fikk høre i går? Det er jo først da at vi skulle blir woowed i flg. RR.

Pengene kommer, ta det med ro. Det er og blir stadig flere inntektskilder inn i dette selskapet. De som fortsatt ikke har skjønt det bør ta seg tid til å se og høre på hele presentasjonen fra CMD i går. Om dere ikke orker å høre på hele, vil jeg anbefale å få med dere Justin sitt innegg, som er veldig forklarende på hvordan inntektene generes.

Nå ble jeg forsovet ganske “wowed” i går jeg da, men hadde kanskje ikke de samme forventningene som andre;-)
Nei, hva som skjer den 11 vet jeg ikke, men man kan jo spekulere i at det kan ha noe med å få inn en strategisk partner på eiersiden , siden de ønsker seg flere treasury shares, og at ny beholdning av disse blir ganske nøyaktig 10%. HR inn på eiersiden, kunne jo vært spennende;-)
Tenker å ta turen dit på tirsdag, så kanskje jeg blir ekstra “Wowed”

Ja, jeg synes også det ble formidlet mye positivt i går, og har absolutt trua på litt sikt. Vi får vente å se, men jeg tenker at det er jo litt spesielt å innkalle til et eget møte bare en uke etter cmd.

Kult at du møter opp. Da venter jeg å høre fra salen. … and when kan I go off with pensjon, and live of the money from the GiG-stocks. :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

Er ikke sikker på at et ejerskab fra HR gavner forretningen med andre aktører…

Skjønner hva du tenker på, men alt i alt er svaret JA! Når du vet om HR sine ekspansjonsplaner fremover, innen Igaming i USA og over hele verden, ja da tenker jeg at det kan bli svært spennende med et enda tettere forhold.

1 Like

https://nyemissioner.se/video/gaming_innovation_group__intervju_infoer_kommande_stockholmsnotering/201

1 Like

11/12-2018 12:05:00: (GIG) Gaming Innovation Group Inc. - Minutes from Special Meeting of Shareholders

2 Likes