Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Ja, knapt nok en handel siste 30 minutter, tyder på at gjerdet er fullt. :slight_smile:image

Spises av 19 nå…

2 Likes

selv om det fortsatt er latterlig lav kurs, så ble det i hvert fall en hyggelig siste dag hvor GIG bare er notert på Oslo børs;-)

1 Like

Godt å se 20-tallet ja. Men som du sier, fremdeles 50% rabatt og vel så det.

Ser frem til å se dette bildet flere ganger dette året;-)
image

Nikkei opp over 2 prosent. Hva vil denne dagen bringe tro? Alt ligger ihvertfall til rette for en god start :+1:

1 Like

Får ikke opp tickeren GIGSEK hos DNB. Andre som har samme problem?

Ser den hos Nordnet

Har ikke DnB, men Nordnet:
image

ringte til DNB i sted, og fikk svar om at den ikke ville bli synlig før åpning. Jeg spurte om det var slik alle steder, nei det visste han ikke, men siden den var ny i dag, jobbet de med å få den synlig nå. Ingen selvkritikk og skikkelig overlegen tone. Møkkabank!

1 Like

Enig! Men da følger et naturlig oppfølgingsspørsmål.
Hvorfor DnB? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Hatt den i en evighet, og har bare ikke fått somlet meg til å bytte. Hver gang det er noe tull, bestemmer jeg meg for å bytte, så når det funker igjen er det glemt😣

Litt nølende start. Oms. drøyt 14000 aksjer i Stockholm og 48000 i Oslo.

Ja, rolig enn så lenge. Det som er litt pussig er at omsetningen i Oslo tok seg litt opp i går, og ser ut som det fortsetter i dag. Men bevares, Stockholm vil nok komme etterhvert, og jeg mener bestemt at hovedtyngden av omsetningen vil være der om kort tid. Uansett spennende. (NB! DNB leverte som de lovet, dog noen minutter forsinket, men nå ser jeg i hvert fall begge posisjonene mine samtidig):wink:

Hva har folk gjort her. Flyttet til Stockholm, eller ser an i Oslo enn så lenge?

Jeg tenker å flytte over. Har imidlertid Skandiabanken, så må flytte GiG over til Nordnet først, før jeg kommer meg til Sverige.

Det er jo ikke veldig stor forskjell på prisen, spesielt om du tar med at du får ekstra valutakostnad ved salg i SEK.

1 Like

Sant nok. Så får vi se hvor lenge de velger å kjøre dual. Er jo ikke sikkert vi har noe valg etterhvert.

Usikker på om det betyr så mye. Men planen er vel at dual listing kun skal være for en begrenset periode, så på et eller annet tidspunkt må man jo flytte over om man skal være aksjonær i GIG i fremtiden. Kommer til å ha litt begge steder til å begynne med.

1 Like

Jeg kjører norsk så lenge det går.

1 Like

Holder på oslo børs enn så lenge. Ser ikke helt hva forskjellen skal være, når børsene skal følge hverandre uansett. Ja kanskje mer omsetning i Sverige, om man skal trade inn eller ut, men det gidder jeg ikke uansett.

Har opprettet nordnet konto i tilfelle, men akk nå gidder jeg ikke styret med å flytte samt regne valuta.

1 Like