Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Ja, da ser det ut til at Avanza har startet å selge…

1 Like

Allerede tilbake på 3,5 :slight_smile:

Gjelder å ikke selge billig! Skal høyere på sikt så hold på aksjene :slight_smile: Haussing av GIG er det mye av…

4 Likes

Ddb solgt ca 800k til nå. Noen som har ide om hva som skjer?

Sikrer seg vel litt gevinst etter en fin oppgang, må lære meg det der

5 Likes

har ikke charts på denne dataen, men fant ut at GIG fint kan gå en retrace til 2.7 med tanke på historikk av sikring av profitt…

skulle egentlig ha truffet 3,6… siden den ikke gjorde det er det større sannsynlighet for at GIG nå skal helt ned til 2.7 for å hente mer kraft.

3 Likes

Eg tenker også at å søke inngang rundt 2,7-2,8 kan være ett bra mål i aksjen.
Der er bare det at med mindre balongen sprekker å den faller raskt, så tror eg helt sikkert det vil dukke opp nye avtaler underveis som vil hjelpe aksjen å holde seg oppe.
Likevel, det som ofte har kjennetegnet aksjen når meldinger om avtale kommer, er raskt opp tidlig på dag, før den faller mot null og gjerne i minus utover dagen.
Det er bare det at nå har aksjen ett sinnsykt trykk i seg og alles oppmerksomhet er rettet mot aksjen, så den følger ikke helt samme mønster som tidligere.
Eg synst den er skummel, og mye tulle tråder og tullehausing, egentlig ett godt salgssignal.

Selvsagt irriterende å ikke solgt i går eller i dag, men går den videre nedover og under 3 kr, da blir bare å handle…
Har noen GRO og BON aksjer som trenger et løft, kanskje det kommer i morgen…har tro på de også, men er nok en viss fare for at de ikke holdet følge med GIG.

hadde eg hatt aksjer i Gig nå, hadde eg ikke solgt, men eg synst den er skummel å kjøpe på desse nivåene.
Gig skal jo til himmels på sikt, men kanskje ikke rett opp ( selv om det virker som den vil )w

3 Likes

Hvor mange aksjer er det i GiG? Stemmer det med 507millioner aksjer?

Hvordan kan en oppgang på 2 kroner tilsvarende en selskapsverdiøkning på ca 1 mrd forsvares på ca 3 mnd? Skal de signere 200 IGC til avtaler fermover :wink:

2 Likes

GIG altså!!!

Rt rundt 3,52… Tør ikke å selge denne!!!
Får den en dupp blir det å kjøpe!

Ingen som har noen mening (andre en Cagey, hans mening vet jeg ;)?

525 120 952

I tillegg til dette har de tillattelse til å trykke opp ganske mange flere ved senere anledning. Husker ikke hvor mange det er snakk om i farta, men det er en del.

1 Like

Da spør jeg igjen for de som følger GiG tett, det gjør ikke jeg. Hvordan kan driften og inntektene / fremtidsutsiktene til GiG forsvare siste 3 mnd oppgang som har økt verdien til selskapet med over 1mrd NOK? Annet enn at de signerer avtaler, IGC, som pr i dag bidrar til rundt 45 millioner nok årlig, hvis jeg ikke har tatt feil her.

Edit: Cobra kommer stadig med sine anbafalinger på HO: selg Funcom og kjøp GiG, så da får jeg skrive litt innlegg på GiG tråden for å undersøke saken nærmere! Kanskje komme med litt usakligheter, og rett og slett spre litt dritt, dette kan bli stygt, men skal forholde meg saklig hele veien :slight_smile:

3 Likes

"… the number of outstanding shares has
increased from 502,120,952 to 525,120,952 (par value
USD 0.10). The new shares are issued by the Board of
Directors under the Company’s 750,000,000 authorized
shares. "

1 Like

Ja, det er helt galskap… Det er ingenting fundamentalt som driver denne nå i hvert fall! Er et rent trading spill som foregår nå-typisk bobledynamikk!

2 Likes

@Paddy: Gleder meg til å se deg komme med usakligheter og spre dritt mens du hele veien forholder deg saklig :smile:

3 Likes

Er vel ikke uvanlig at man selv føler at innlegget er saklig selv om “alle” andre mener det er usaklig :stuck_out_tongue:

2 Likes

Usikker nå altså. Skal man sikre litt eller vente på 4,-?

Er aldri feil å sikre litt gevinst. Selg halvparten? :slightly_smiling:

2 Likes

Vente litt til, bjellekua mi må gå til 4 før jeg halverer :wink:

1 Like