Jeg ler sånn av slutten på film nr 2 her
Noen som har prøvd Ghost Recon Wildlands? Handla det inn i går og skal begynne i kveld. Virker jævlig rått, spesielt om man spiller flere sammen.
Har spilt open betaen sevl. Var veldig underholdende. Spilte da også missions med kamerater. Absolutt bra underholdningsverdi
Oi, lastet ned flysimulatoren DCS fordi den var gratis på steam.
Dette var en smule mer realistisk enn de var i gamle dager gitt! Ikke sett en flysimulator på veldig mange år.
Akkurat flysimulator er det eneste jeg har spilt på veldig lenge.
Har altfor mange timer i Microsoft flight simulator X.
Det er en fantastisk simulator ja!
Kjøp a10-modulen til DCS, og shoppe denne for ekte godfølelse:
Ellers kan jeg anbefale Flaming Cliffs 3 (litt mer arcade og flere fly, men bygger på DCS world).
Tidligere måtte en ha lisens til LockOn Modern air combat for å få kjørt flaming cliffs serien, men den restriksjonen er fjernet
Klankamper i clash royale er LOL
Kjempemorsomt jo!
Kom ikke videre etter Arena 8 i to uker nå så bestemte meg for å droppe ned til Arena 4 for å hente alle kortene på vei opp til 8.
Tatt sykt lang tid å “rykke ned” da jeg bare paires opp mot spillere som tydeligvis vil det samme og ikke gidder å spille. Så sitter vi der og sender sinte emojis til hverandre
Merker jeg er litt for hekta på Clash Royale. Spiller sikkert 2-3 timer hver dag…!
Lurte på hvor mye de drar inn på det. Estimert er ca. $1.5 millioner - daglig… (!)
Satser på at siege: titan wars drar inn 3% av det da.
Ja, det var det… Jeg vet ikke hvordan man skal klare å konkurrere med CR når CR er så overlegent. Testet betaversjonen av Siege, men kan jo være det har kommet seg nå?
The Long Dark 50% midweek madness på Steam.
Fantastisk stemningsfylt single player survival, anbefales!
Sjekk denne: Witcher 1 gratis!
grats! Vunnet den en gang selv ogsaa
Faen aldr tatt solo. Sjalu
Hvilket spill Morti?
Battleground Unknown. Vant i min 25. kamp