Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

HAHA SHIT MAN!

er på 300dollar… føler meg skitten av å tenke på det.

2 Likes

Ser ut til at det har vokst litt;

akkurat nå er det ikke verdt det, om det noen gang er verdt 1.784 USD, aaaaaner ikke, blir jo subjektivt uansett…

Vent på patch 3.0 før dere installerer. Kommer i starten av 2017 trolig.

@Evilfreud jeg fikk 1500 NOK av fruen til å bruke på romskip i gave på jubileet vårt … hehe. Har vært et par ganger hun har hatt lyst på noe til rundt 1000-2000 kr hvor jeg har sagt OK, dersom jeg får kjøpe romskip for samma prisen.

5 Likes

En spillprodusent som har lykkes med hvalfangsten ser det ut til. :wink:

8 Likes

Hvor ser man total spent?

Fant, ligger jo langt bak deg :stuck_out_tongue:

Wow… kan du ikke bli litt hekta på Funcom spill også? Kom igjen da!? Prøv dem!

:wink:

1 Like

Hva mener du?

Har kjøpt; Dreamfall, Anarchy Online, Age of Conan, The Secret World, Pet Vs Monsters, Lego Minifigures og jeg kommer nok til å kjøpe CE også ved early access…

6 Likes

Ikke glem at du kjøpte sånn superduperversion av TSW til 2000kr!

1 Like

Det gjorde jeg faktisk ikke.

Men har subbet for AoC i minst 12 måneder tror jeg.

1 Like

Hehe det gjorde jeg! super value for the money!

1 Like

Jeg også! Hadde vært veldig god value for money hadde det ikke vært for at jeg hadde et papirtap på 400.000kr i Funcom som gjorde at jeg bare måtte slutte å tenke på noe Funcom relatert i en periode. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg hadde vel igrunn det motsatte og litt til. Så det var igrunn ganske ok. :stuck_out_tongue:

Hmmm…

Host Betalt medlemskap i AoC nesten sammenhengende siden 2009… kremt

Meget god value for Money for meg, siden blitt mindre andre spill i samme periode. Vært en god økonomisk støttespiller for spillet/selskapet mener jeg!

Men…
Har også TSW Grandmaster, nesten spilt 10 timer eller mindre…må få startet opp der igjen en gang.

Edit: Men nå går vi litt off topic tror jeg. Får ta videre prat om dette i en annen tråd. :slight_smile:

1 Like

Snakker vi value pr time tror jeg dota2 leder hos meg… 2200 timer runda jeg igår :stuck_out_tongue:

Bikket 2750 på dota2, ~5000 hon og litt over 10k i dota 1 =P
Av Funcom sine var jeg med på AoC en stund

1 Like

Takk! Kjipt å være den eneste 38 åringen som spiller mer dataspill enn dattera på 9 :). Godt å vite at andre oppegående mennesker også gjør det hehe! Alle mine ekte venner har vokst opp. Jeg er den eneste i vennegjengen som er gamer. Tar ikke med han ene som sikkert allerede spilller i år 2040 i Championship manager 2016. For han spiller bare det. Ellers kjenner jeg kun folk via online som spiller. Jeg kommer til å ha det kuleste rommet på gamlehjemmet det er brennsikkert :slight_smile:

8 Likes

Jeg er 42 og har, bevisst og litt ubevisst, omringet meg selv med gamere. Kona er gamer og pr nå spiller hun mer enn meg :smile: Søsteren min og svoger er også gamere. Familiesammenkomster består av koselige mmorpg-diskusjoner og WoW-mimring!

I morgen gjør vi unna turer med hundene tidlig på kvelden og benker oss foran CE-streamen sammen. O’ lykke, for en idyll! <3

12 Likes

For en heldiggris! Det hørte kjempekjekt ut. Jeg er heldig fordi jeg har verdens beste kone så lar meg spille så mye jeg vil selv om hun ikke spiller i det hele tatt :slight_smile: Det ordnet jeg da vi kjøpte nytt hus og innredet flott spill-bibliotek i tilknytning til stua. Da er vi alltid sammen.

10 Likes

Det siste året har jeg nesten utelukkende spilt Fifa 16 på PS4. Gadd ikke å oppgradere til Fifa 17 nå så endte opp med Call of Duty Infinite Warfare, Assasin’s Creed V og Dishonored 2.

Ingen av disse har falt i smak (begynner jeg å bli for gammel?) Så jeg kommer til å returnere dem.

og final fantasy 15 skriker jo ikke akkurat nytt og spennende til meg i hvertfall.

Det gjør det for meg! Så nå har jeg bestilt det også. Final Fantasy VII er hands down det beste spillet jeg har spilt uavhengig av konsoll. Etter det jeg leser om FF XV så er storyen noe ujevn men gameplay er amazing. Julaften kommer tidlig hos meg i allefall.

Bare lurer på hva kona vil si når jeg kommer til å bli hekta på dette… :blush:

2 Likes

Det er nice! Hehe :blush:

Har spilt over 320 sesonger FUT (Fifa 16). En sesong er 10 kamper. Har regnet snitt tid pr. kamp til ca.20’min…

3200 kamper x 20’min = 64.000 min : 60 = 1066 timer. Og det er bare FUT. I tillegg kommer de faste Fifa-kveldene med kompiser 1 gang i uken og egentrening i online-friendly delen av spillet. Så flaut å si det men har sikkert bikka 15-1600 timer på FIFA 16 :sweat:

Men jeg blir mer glad om et spill ikke har et 4, 5 eller 15 tall bak seg. Jeg vil ha noe nytt. Er så lei av at de samme spillene bare gradvis forbedres. Eller at det er der alle pengene går hele tiden. Får noen en suksess så lager de ikke et nytt kult spill, nei de lager en oppfølger. Det er en uting. Men jeg vurderer selv å plukke opp final fantasy 15 nå, men har ikke kjøpt det enda. Bare for å ha noe annet å spille frem til 31.01. Si fra hva du syns etterhvert da!