Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Hvorfor skal ikke norske dataspill få til det?

Formueskatt :slight_smile: Rammevilkår generelt.

Redigert: Generelt så er det dårlige rammevilkår i Norge for bedrifter som vokser og ønsker å bruke store ressurser på å skape verdier “en gang i fremtiden” men enda ikke kjører med jevnt overskudd. Dette skaper konkurransevridning til fordel for etablerte bedrifter, og de som kan kjøre med jevne overskudd. Ergo er dette konkurransevridende til fordel for land med bedre rammebetingelser - som Sverige og Finland.

Tar det iallefall som positivt av ministeren få sekretæren/ politiskrådgiveren sin til å skrive et debattinnlegg om temaet. Enig at det nok må gjøres tiltak for å legge til rette for vekst i denne næringen skal det bli noe av det i Norge.

Asmond med en epic tale før de skal ta ned Ragnaros i Wow Classic LIVE nå. @twitch

1 Like

Ser på jeg og :slight_smile:

1 Like

Jeg er ikke 100% sikker faktisk :slight_smile:

Nye flightsim ser heeeeeelt crazy ut

4 Likes

Har kommet et stykke siden 1.0, som jeg spilte på det glade 80-tallet.

image

3 Likes

4.0 i CGA grafikk var min første :slight_smile:

håh, det var jo rene virtual reality!

Det er sikkert drit kjedelig, men det ser jo helt utrolig flott ut. Aldri sett noe lignende. Tommel opp til MS!

JAAAAAAAAAA!!

:cowboy_hat_face:

2 Likes

det er lørdag,du gidder ikke å gå ut på by`n…og du er såååå nærme å gjøre en “Level up” :rofl::laughing:

Politiet rykket ut til sur gamer

Politiet rykket ut etter melding om roping og skriking på en adresse i Tromsø. Da de kom frem viste det seg å være en mann i 20-årene som spilte tv/data-spill, og at det ikke gikk helt som mannen ønsket.

– Han var derfor sint og sur. Han ble i bedre humør etter å ha snakket med patruljen, skriver politiet på Twitter.

3 Likes

:face_with_hand_over_mouth:

1 Like

…i farger!


( Nei, vi aner ikke om PS5 kommer til å se slik ut. (Foto: LetsGoDigital) :confused:

Den siste generasjon konsoll ever?

1 Like

Jeg tipper PS5 er en x86 PC den også, som kan kjøre alle PS4-spillene uten noe dill.

Baah SSD er så 2010 :roll_eyes: Håper det er snakk om M. 2

Verdt å se syntes jeg :slight_smile:

2 Likes

Sataaaaaaaan

1 Like

snart Halloween :ghost: