Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Ingen World of Warcraft - Classic spillere here :> ?

Ferdig med det ;D

1 Like

Jeg spiller :point_up:

1 Like

Spilte det en stund for å gjenoppleve det spillet jeg har brukt desidert mest tid på oppgjennom. Spilte til lvl 40 før det holdt. Var moro, men er altfor tidkrevende. I tillegg begynte det å bli vanskelig å finne grupper til instancer.

1 Like

Har Steam blitt oppgradert eller noe?

Steam ble oppgradert rett rundt månedsskiftet, og i den forbindelse så har det blitt mange flere reviews enn før.

Derfor mener jeg review metoden for å estimere spillsalg nå er død og begravet. Man må eventuelt begynne å samle inn data helt på nytt for å finne fornuftige forholdstall basert på denne oppgraderingen (og så håpe at Steam ikke gjør store endringer igjen i nær framtid). Vet ikke om jeg gidder, men i så fall begynner jeg eventuelt neste måned.

Eksempel på hva jeg mener fra Sekiro Shadows Die Twice (spillet har ikke vært på salg i perioden):

1 Like

Tiårets gaming event på torsdag?

Aldri skjedd meg før. Ser at det er 3 mnd siden de laget en post om det. Men seriøst fra aldri sett køen, til å få 27 minutters ventetid i fleisen var sjokkerende.

1 Like

27min sa du? fikk denne etter å ha blitt kastet ut midt i en runde COW:MW :joy:

111

1 Like

Hva skjer? Er battlegrounds åpnet i classic eller noe?

Tror de bare har hatt litt server problemer og skjuler det slik :smiley:
Heller aldri opplevd dette før igår.

1 Like

Plukket opp endel PS4 spill på fredag, det jeg gleder meg mest til er NFS HEAT. Vært fan av denne serien siden HOT PURSUIT, men mistet interessen etter RIVALS. HEAT har fått generelt gode anmeldelser og det er kjekt å se at EA har droppet micro transactions i det nyeste tilskuddet i serien.

1 Like

Kjære vene

Noen som har testet dette?

Er det noen “voksne” her som gamer, alså 30+?

Har hørt at @hakon simulatoren var ikke en kommersiell suksess iværtfall.

3 Likes

Ja, de fleste i denne tråden :face_with_hand_over_mouth:

3 Likes

Ok. Så det er innafor? :smiley:

Har vurdert å investere i en rigg, men føler at man er litt for gammel noen ganger…

Tror dette ble diskutert lenger oppe i tråden, kanskje 1.5 år siden. Man er bare så gammel man føler seg mener jeg. Spiller selv både på mobil og konsoll - gjort det siden jeg var barn.

4 Likes

Blir aldri for gammel til å game :sunglasses::ok_hand:

2 Likes