Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Har ikke klan akkurat nå, hatt pause lenge

Ja okey. Jeg er i det runde bord

1 Like

CR? HVa er det?

Noen som har erfaring med Dayz livonia . På PS 4 er det noe av det mest bygget og elendig utført spillmekanikk eg har vært bortpå. Likevell spiller jeg det. Konseptet er meget bra. Tenk om noen hadde lagd en versjon som fungerte. Battle royale møter survival hybrid.

Noen som vet om det finnes et tilsvarende bare bedre spill som faktisk ikke bygger konstant ?

Kanskje Funcom skulle lagd et :heart_eyes: reskin Conan. Eller dune etterhvert :grin:

Pubg bygger på samme konsept uten zombier.

Nei, opplever aldri lagg :slight_smile:

(Altså, med mindre jeg er på et sted med dårlig dekning og spiller mot noen fra Asia :slight_smile:)

Vet ikke om det er håndsettfeil jeg opplever. Hele tiden klikkene mine ikke blir registrert. :frowning:

Noen her som spiller Escape from Tarkov?

Har selv over 900 timer de siste årene :nerd_face: Hadde en stor oppdatering i slutten av oktober og twitchdrops den siste uken. Har virkelig blowet up og har vært det mest streama spillet i det siste.

Anbefales!

2 Likes

Husker jeg så noen pre-alpha klipp fra det for mange år siden og syntes det så sykt kult ut. Så gikk det helt i glemmeboka frem til større streamere plukket det opp, bl.a Shroud. Kjøpte det nylig (tidlig desember) da en av streamerne jeg ser litt på begynte å spille det! Jeg digger det! Fikk attpåtil med meg drops, tror jeg endte på rundt 40 totalt :grin:

Meget bratt læringskurve, men jeg koser meg med sånt!

2 Likes

Gaming in a nutshell

FB_IMG_1578826313907

:joy:

4 Likes
2 Likes
4 Likes

Kjenner jeg er ekstremt skeptisk til dette. Vil heller bli positivt overrasket enn å håpe for mye :sweat_smile:

Edit: leste artikkelen og synes den var rotete. De blander mellom reveal og launch. Kan godt være vi får en reveal i februar, men launch vinduet tror jeg rimelig sikkert blir før jul som tidligere meldt.

1 Like

Launch blir seff holiday 2020. Det er vel ikke en diskusjon engang. Reveal har vært ryktet i februar de siste par
Månedene så forventer at det kommer.

Noen som spiller Fortnite på Switch og sliter med lag nå? Umulig å spille…:persevere::thinking::persevere:

The Walking Dead: Saints and Sinners slippes om et par timer til Steamvr og Oculus. Veldig spent på dette spillet, da det ser ut til at utviklerne forstår seg på ipen og det er et VR spill med zombier og real-time physics.

Lov med kjapt hardware-spørsmål: Hvilket skjermkort er “sweetspot” ift pris/ytelse nå for tiden? (Kommer det noe nytt å vente på innen kort tid?)

Ser det er mange bærbare med 1650 og 1660 kort, men er det ok, eller ganske kraftig?

Planen er litt casual±spilling, men liker at ting skjer kjapt og litt headroom for fremtiden.

klarte såvidt å ta en pause fra Shadow of the Tomb Raider :sweat_smile:

Anbefales!