Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

ps4?

PC :nerd_face:

Har du spilt forgjengeren, rise of the tombraider? Vesentlig mye bedre!

har spillt alle de siste spillene fra Tombraider-serien,-kongespill!

Uncharted serien også er bare helt fantsastiske spill…kjøpte PS3 for noen år siden,og klarte å lokalisere en på finn.no som skulle selge “Uncharted 1”,da var samlingen min komplett i serien,følte meg som en 14-åring igjen :laughing:

jeg spiller litt hearthstone

1660 er mellomklasse kort
Hvilken skjerm har du? Skal du spille 1080p eller 1440p? Fps, mmo?
Det kommer nye kort fra både nvidia og amd i år.

Gtx 2060(oppfølger til 1060) er et fint mellomklasse kort til en grei pris (3300kr). Kan også spille i 1440p med grei fps

Jeg har ikke tastatur engang.

Takk for info, liker best litt strategi og FPS med mening. :grin:

1440p er skarpere på 24 tommer vil jeg tro?

har i5 7600k- gtx 1070 og asus 27" 165hz 1440p skjerm. kjører det meste av settings på low for å få “nok” fps… sliter hvis det er mange folk på samme plass i feks pubg. CS go går fint, men det er gjerne ikke så rart.

1 Like

Aha :slight_smile: Du vil ikke se spesiell forskjell på 24 og 27" @ 1440p. Litt tettere piksel densitet på 24" men jeg synes 27 " er en fin størrelse og kunne ikke tenkt meg å gå tilbake til 24" :+1:

1 Like


Årets spill 2019 til knallpris! Løp å kjøp og støtt opp investeringen min :grimacing: :clap:

3 Likes

Er dette en “god PC til god pris”? Skjermen jeg har tilgang til er på 1920 x 1200 px.

Synes det er litt mye for “leketøy for voksne”, men men

Kjøp den som er demovare. Står “Som ny - Komplett i originalemballasje” til 8500 kr er det en veeeldig fin pris, og en habil pc absolutt. Synes du det er dyrt? Kommer jo an på hvor mye det blir brukt, vil si det er en relativt billig hobby iforhold til mye annet :grinning:

1 Like

Joda, hadde bare håpet på under 7 lapper, men så langt jeg kan se er 16 gb ram og 2060 super nesten verdt pengene. Hentet hjem en slik så får vi se.

Ser Steam-kontoen hadde ligget i dvale i 5 år så får prøve å finne ut hva “som kult” om dagen.

1 Like

Vist du liker en god historie, open world, og fantastisk FPS gameplay kan jeg anbefale Metro exodus. Du finner det på Epic store

Ellers kan jeg varmt anbefale Red dead redemption 2

Jeg er ikke så glad i strategispill, men kan virkelig anbefale Mutant Year Zero :+1:

Takker! Metro så bra ut, er ikke helt “FPS” gal, men med en god historie er jeg fort med.

MOH:AA var en høydare husker jeg for maaaaaange år siden.

3 Likes

Sjekk ut disse råe skjermene :smile:

https://www.tek.no/test/i/1n3KEM/lenovo-legion-y44w-10-vs-samsung-c49rg90

1 Like


Man kan vel aldri klage over prisen tencent byr for funcom når Sony får kjøpe insomniac for knappe 2mrd nok.

3 Likes