Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

For et voldsverk av en konsoll!

3 Likes

Jeg er hekta på plague inc. For et elegant balansert spill

2 Likes

Spilte det på mobilen for maaaange år siden. Veldig bra! Hater grønnland. :crazy_face:

1 Like

Jeg har ikke spilt det, men jeg eier det. Verdt å prøve altså? Hvor lang tid trenger jeg på første session?

Kuarter tjoa minota

Ikke mer? Bra altså?

Superdupert egentlig. Er også en savefunksjon hvis man må ta pause

1 Like

Kan anbefales ja. Har det på mobil og på steam.

Grønland og Madagaskar ødelegger litt for ofte. Kanskje dit man bør dra om det kommer en skikkelig pandemi :stuck_out_tongue:

1 Like

Herregud som jeg gleder meg :love_you_gesture:

https://www.gamereactor.no/final-fantasy-vii-remake-er-offisielt-ferdig-og-klart-for-lansering/

2 Likes

Gleder meg til å høre denne igjenn :grin:

1 Like
2 Likes

Altså… Det ser insane ut i HDR :heart_eyes:

Kjenner det er okay å være sykmeldt med prolaps i dag :joy:

1 Like

OH MY G… så vakkert!

Jeg tør nesten ikke laste ned demoen. Har så høye forventninger. Dette er mitt absolutte favorittspill gjennom tidene. Jeg brukte vel rundt 150 timer i spillet. Kjøpte den offisielle guideboken og gjorde absolutt alle tingene som var mulig (vant til og med mot Emerald Weapon). Føler meg som en unge igjen :smiley:

2 Likes

Jeg hadde 200 timer husker jeg :laughing: Et av de beste ps spillene gjennom tidene uten tvil! Har enda liggende orginalen med 3 cd’er :laughing:

Btw demoen var 10/10… Elsker kombinasjonen av hack and slash og bruk av abilities og spells!

Hvordan vet dere timene så eksakt når counteren sluttet på 99:99:99?

Får lyst å si jeg er syk og gå hjem og spille :smiley:

Er kampsystemet jeg er mest spent på. Jeg ble ekstremt skuffet når de skrev at de skulle gå bort fra Time-based battle systemet. Men du synes denne cross-over varianten fungerer? Kan man fremdeles velge å skru på Time based battle?

Flere saver osv :blush:

1 Like

Ja det er greit, jeg kjørte engang gjennom absolutt alt inkludert alle weapons, men det tar jo laaaaangt over 99 timer så jeg null peiling på totalt antall, men det spillet var ene og alene grunnen til at jeg kjøpte meg PS back in the day. Det var fantastisk dengang da, vet ikke om jeg vil forkludre det minnet med en remake altså…

1 Like

Jaaa det er genialt. Hack and slash, og når du trykker på x får du opp meny for abilities spells potions osv, og da stopper spillet opp. Pluss geeenial switching mellom characters

1 Like

OK, sold. Skal laste det ned asap når jeg kommer hjem… :heart_eyes:

1 Like