Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Kjære vene det her så fett ut:

2 Likes

Ja, hva syns du? Første inntrykket mitt er at den var litt stygg, og at den kommer til å bli ganske fort skitten når ungene skal holde på? Kommer forhåpentligvis i andre farger :smile:

Det eneste som mangler er at de bytter D-paden med venstre analog nå, så har de kopier den beste kontrolleren noen gang laget. Tror dog det sitter langt inne for Sony å gjøre det.
Synes designet så bra ut.

1 Like

Hvilken er det, fra en ikke console gamer? xbox?

Xbox sin kontroller ja. Trenger du en gamepad til PC er det liten tvil om at du burde satse på Xbox sin Elite v2 kontroller. Tror det er bred enighet om at det er det desidert beste du kommer over, dog er prisen litt stiv. Alternativt er Xbox sin standard kontroller den nest beste, og veldig mye billigere.

1 Like

2000+ for en kontroller! :smiley: holy crap

De er ganske smarte, Elite kontrollerene er vesentlig bedre enn de vanlige kontrollerene…

:smiley:

Har vært billigere, men ser ut som det er tynt i sortimentet for tiden. Ser testen jeg linket til hadde den til 1795kr.
Mulig MS forbereder neste generasjon og har kuttet produksjon. Vet at Xbox one X har vært veldig billig den siste tiden.

Neste generasjon kommer jo “holiday 2020” som vil si fra Thanksgiving.

Men disse kontrollerene vil garantert være kompatible med den.

Ser at noen skriver om ustabil bluetooth på den? Jeg hadde blitt helt enormt forbanna om jeg hadde betalt så mye og så funker ikke trådløsen engang.

1 Like

@Nocturne

Plukka opp på elkjøp. Skal tro om det funker før fredag? :grinning:

1 Like

Grattis! Jeg rakk akkurat ikke siste her på min lokale forhandler, så de hadde den inne men var for treg. Du får si fra om det fungerer :+1:

1 Like

Works like a charm :grinning:

Var ikke klar over at man kunne velge classic med fokus på å bruke commands :ok_hand::grinning:

Høres litt kjedelig ut da?

Å igjenn for en grafikk! Loading osv går kjapt og smooth :+1::grinning:

4 Likes

så nettopp filmen “Ready Player one”(2018) :movie_camera:

Steven Spielberg film

En kul film for oss Gamere :joystick:

3 Likes

Tips til nye spill? Gjerne et som man ikke går så fort lei av.

Sjekket Twitch og det stod i sted over 1 million seere på Valorant. Noen som har prøvd det?

Borderlands 3 :ok_hand:

Valorant er closed beta

1 Like

Har en utfordring til deg, rund FTL på easy https://store.steampowered.com/app/212680/FTL_Faster_Than_Light/ :sunglasses:

1 Like

du får ta en titt inne hos N - O - s - t - e - a - m “dott” r - o

:shushing_face: :wink:

1 Like