Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Haha.

Jeg kommer nok heller til å være forelderen som gir tyn for de er altfor casual når de gamer.

Har du prøvd uncharted og spillet The last of uss… Mine favoritter og en de beste spillene på markedet mener jg da…

Spilte halvveis gjennom “TLoU” - men jeg kom liksom aldri inn i storyen. Kanskje meg som begynner å bli gammel men sliter med det samme i FF XV som jeg spiller nå… :slight_smile:

Dessverre nei. Jeg gamer kun på pc. Unntaket har vært gta4 som jeg runda på 360. Konsollen min er primært DVD spiller og litt brukt til bilspill.

Jeg kontrer spørsmålet ditt med. Har du spilt Dink Smallwood? Epic spill!

Må helt ærlig innrømme at Little Big Adventure også har en stor plass i mitt hall of fame

He he! Pleier du å dresse deg mer opp når du damer du da? :wink:

5 Likes

Et spill jeg har sett på en stund nå men har vegret meg for å kjøpe pga. issues med kamera og kontroller i følge alle anmeldelsene jeg har lest. Nå har de visstnok kommet med en ny patch som fikser det meste av dette så da ble det kjøp av “The Last Guardian” i dag :slight_smile:

2 Likes

Jeg har ikke PS4, men dette spillet gjør at jeg får lyst på en. Spilte ICO og Shadow of The Colossus på PS2 og de var begge fantastiske opplevelser. Jeg regner med at dette nye spillet er i samme gate og det er en veldig bra ting. :slight_smile:

Jeg har ikke spilt disse spillene men forstår ut fra anmeldelsene til TLG at dette er titler som har en ganske stor fanbase :slight_smile: Alle anmeldelsene sier også “kjøp” på tross av kamera og framerate issues, så da tenker jeg også at dette må være et bra spill.

Primært kjøper jeg dette fordi jeg ønsker en emosjonelt innvolverende spillopplevelse - noe FF XV desverre ikke har gitt meg til nå :stuck_out_tongue:

Helt hekta på et mobilspill for tiden: Clash Royal.

Sist jeg var hekta på mobilspill var Plant vs. Zombies 2. La ikke en krone igjen i det spillet, men faktisk brukt 100 spenn til nå på dette spillet.

Det er et slags tower defense spill med eventyr skikkelser som hekser, drager og troll.

Tror noe av grunnen til at det er så bra er at kampene er maks. 3 min. så man kan spille når man har tid og ikke innvestere kjempemasse tid for å spille! (selv om jeg alt nok har brukt 10+ timer på det)… man kjenner andrenalinet når man klarer å ta 1 av 3 tårn.

Anbefales! (NB! Sterkt vanedannende!)

3 Likes

Gidder du å teste Siege: Titan Wars ? Spillet er i samme sjanger som Clash Royale og er laget av Simutronics/Stillfront. Det er fremdeles i soft launch.

2 Likes

Jeg synes også det er rigtig godt, i praksis det eneste spil jeg spiller for tiden. Begyndte allerede i betaen i februar, og har spillet det lidt on and off siden da. Har 1247 wins i ordinære matches, ved ikke om challenges tæller med der, så det er blevet til en del matches. Spillet er blevet langt bedre end det var tidligere under 2016, noget af det der gør det ekstra godt sammenlignet med en del andre f2p spil er at der ikke er et stamina system der begrænser en i hvor meget man kan spille uden at betale.

Jeg visste ikke at det har vært ute så lenge? :smile: En av nevøene mine spilte det i et familieselskap i romjulen og jeg fikk teste det. Måtte bare laste det ned selv.

Bra det ikke er staminasystem men to ting som irriterer: kistene tar for lang tid å åpne (3+ timer). Burde vært maks 1 time for de kistene med lavest verdi?

Det andre er at det er for dyrt å oppgradere karakterene (minimum 150 mynter?) - blir litt dyrt når man bare tjener 7-10 mynter pr. kamp. Men kanskje også det som er genialt med det og, jeg har tross alt lagt igjen penger i spillet :blush:

Hvilket nivå er du på? Har du åpnet alle arenaene?

Jepp, det kan jeg. Har du aksjer i selskapet? :slight_smile:

2 Likes

Ja , er flere her inne som har aksjer i Stillfront :slight_smile:

1 Like

Kjøpt 3 tower defence spill i helga. Kingdom Rush Frontiers var best. Orcs must die 2 var nest best og sanctum 2 var også ok.

Personligt synes jeg det er fint ballanceret mht. hvor ofte man får nye kort, de skal jo trods alt også tjene nogle penge på spillet så der er grænser for hvor hurtigt de kan forære ting væk :wink:

Har ikke åbnet alle arenaer, er på 2297 trophies og min rekord er 2548, så der er ikke så lang vej til jungle arena når den åbner. Er lvl 8 så jeg er ikke helt oppe på turnament standard. Hvis vi er flere der spiller aktivt her på tekinvestor kan vi evt lave en clan :slight_smile:

Jeg sliter med å komme forbi level 4. Har lest litt rundt forbi nå og funnet et deck som virker OK. Svakheten i troppene mine er luftangrep, jeg har ikke fått baby-drage kortet enda… :stuck_out_tongue:

90% nedlastet av dragon age inquisition. Likte de 2 første godt. Skal bli spennende å se om 3 er like bra

Baby dragon var mit første epic kort, bruger den stadig, ellers er det bare at få en ice wizard ;p