Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

https://soundcloud.app.goo.gl/k7vW3cyq1iZVMudv5
:ok_hand:

Merkelig måte å markedsføre på. Jeg bikker 52/48 i fordel PS5, men om jeg ikke aner når og hvor jeg kan få tak i en, så kjøper jeg meg bare en x-box neste uke om de klarer å selge meg en.

Allright, noe i denne duren blir det på Black Friday

Dette er vanskelig å beregne. De har sikkert fått tildelt et viss antall konsoller fra importør til lansering, og det er antallet de tør legge ut for salg nå.
Det blir lite konsoller ved lansering. De to siste generasjonene har det iallefall vært vanskelig å få tak i om du har vært sent ute.
Er jo omtrent umulig å få tak i Switch i visse markeder fremdeles.

Litt merkelig taktikk her, men kan vel være at arkitekturen gjør det vanskelig fra dag 1. Regner med at det kommer på plass etter hvert da.

Ser komplett har bestilling enda.

Dette er ingen bombe. Har vel vært en heller dårlig skjult hemmelighet at dette var tilfelle lenge. Var et problem på ps4 og det fortsetter med ps5. Er vel et problem siden arkitekturene er så forskjellige fra de gamle PlayStation konsollene.
Likevel neppe en stor dealbreaker for den jevne gamer. De skal spille et nytt FIFA, COD eller fortnite, så har lite å si.

Meldes om utsolgt ps5’er i US. Walmart, gamestop, amazon, best buy, og target er tomme

Selvfølgelig er de første to-tre partiene utsolgt lenge før de er ute av fabrikken. Noe annet vil være overraskende.

wow…


1 Like

WOW.

MS kjøper Bethesda.

2 Likes

Lurer litt på dette

For så å supplere med et 3070 når de blir tilgjengelige.

Innspill?

If you can’t beat them…

1 Like

vet ikke om jeg er hjernevasket av “propaganda”,-men mener at “ekspertene” mener at Intel går mer stabilt,og utvikler mindre varme enn AMD,som er billig men som trenger mer kjøling da prossesorene deres er kjent for å gå varm og bruker en del mer strøm…

Intel fungerer bra til spill…mens AMD er mer egnet til avansert videoredigering,-har jeg hørt :sweat_smile:

Gamle myter :slight_smile:

Har alltid hatt Intel tidligere pga Ytelse. Men skal ha meg AMD nå til høsten når neste AMD serie kommer.

2 Likes

ok,kanskje det har skjedd en del i utviklingen siden jeg kjøpte oppgraderings-kittet mitt fra Intel ca 3 år siden…

1 Like

Bye Bye Glitches!

1 Like

Og denne gangen kan fotball interesserte vinke farvel til fritid :slight_smile: Denne gangen kjører de ut Football manager 2020 gratis. Veldig moro.

2 Likes


First party hos MS begynner å ligne noe.

1 Like