Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Megapopulære «Ghost of Tsushima» kommer til lerretet.

@GyldeN :blush:

1 Like

How the mighty have fallen…

2 Likes

Faktisk så er ikke noe endret, denne gangen ble bare hypen for mye.

Er mye som er endret, de har jo endret strategien nå, og fremover skal det fokuseres på parallellutvikling av to eller flere spill. Markedsføringen blir også kortere. Tror det er smarte grep men selvfølgelig vil det ta tid å implementere.

Aksjen har også gått fra å være Polens mest verdifulle selskap til utenfor topp 50 (målt i Market cap). Skulle gjerne kjøpt litt her, men siden vi ikke fikk guiding på når next gen versjonen av Cyberpunk kommer ser jeg ingen umiddelbare triggere som kan snu trenden.

3 Likes

Til dere som har lyst på ny gaming pc og RTX kort

Her er kjempetilbud på elkjøp. Bare 3060ti kortene går for 9500-10k på finn nå

1 Like

Wow sjekk den introen. Dette er rimelig groundbreaking i spillverden.

Da var den utsolgt ser det ut som :grimacing:

Brukte litt tid på å skjønne jeg ble trollet hardt. Hvorfor er det en ufo der?

Trollet? Var ikke et forsøk på noe trolling😅
First party PlayStation spill ute på gamepass dag 1. hvor mye grunker kostet den avtalen?

1 Like
2 Likes

Tilbud på m2 SSD på komplett nå.

3 Likes

Røyk på en smell her om dagen.
Warzone kjøres hver bidige kveld og min 6 år gamle Asus G751JY med GTX980M har måttet innfinne seg med pensjonisttilværelse nå :sweat_smile:

Så da ble det denne:
https://www.dustinhome.no/product/5011218751/gp76-10ug-050ne-leopard?ssel=false&utm_campaign=Hardware/PC+&+nettbrett/Bærbare+datamaskiner/Gaming/&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637174326

4 Likes

Blir litt av en oppdatering fra 980 til 3070 :sunglasses::raised_hands: 3070 er 175 % raskere!

1 Like

Husker jeg kjøpte et nvidia riva tnt kort i 2001/2 til rundt 1500 kr. Hvis jeg heller hadde kjøpt aksjer, så hadde de vært verdt 150.000 kr nå. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Gleder meg meget til å game på Max settings på en boks som kan være verdt 220k om 20 år :rofl:

3 Likes

Er ikke denne kurant for pengene?

1 Like

image

Nostalgi❤

7 Likes

Jeg har 2 stk ubrukt/uåpnet RTX 3070 Gigabyte OC 8gb om noen skulle være interessert send PM

2 Likes

:grimacing::joy:

4 Likes