Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Noen som har noen umiddelbare pros & cons / kommentarer på denne? Bortsett fra at de ikke tar bestillinger pga ekstrem etterspørsel :sweat_smile:

1 Like

Hvor får jeg tak i kjølepasta da? Jeg har montert radiator og pumpe den veien det var, og den veien det viser i manualen.

Tror ikke Corsair har designet det slik at navnet blir stående 90 grader feil vei.

Så selv på denne, men droppet det da jeg endelig fikk 3080 kortet mitt fra dustinhome. Veldig bra kjøp mtp at 3080 kortene går for minst 15k på finn nå.

1 Like

https://www.komplett.no/search?q=Kjølepasta

Viktig å påføre rett mengde pasta. Bruk youtube

Takk, bestilt. :smiley: :+1:

Merkelig at det ikke står noe om det i manualen eller at de sender med det når de vet hva jeg skal bytte.

1 Like

Det kan være det var pasta på den nye pumpa :roll_eyes: mener det var påført pasta på vannkjølingen min fra corsair, men er noen år siden jeg monterte så er ikke 100% sikker

Edit : google sier følgende

Som da sannsynligvis er ditt tilfelle 99% sikkert. Du kan høre med chatten på komplett på mandag evt

@morti

Last ned programmet jeg linket til lenger oppe her. Så sjekker du hvilken temps du har på cpu. Temperaturen vil avsløre om noe ikke stemmer

Min ligger på 55-60 grader etter online pvp gaming. Er det normalt?

1 Like

Under load/gaming er det nok vanlig temp. hva heter modellen ?

Min ligger på 40+ ish på lett jobbing

hoy

var det et hvitt belegg på delen det står corsair på som gikk over cpu når du fikk den? Da er det kjølepasta på.

luft bryr seg ikke om merker. se på youtube ang montering av vannkjølere og div høyder.

1 Like

Avbestilte tuben nå. Skrudde opp igjen og sjekket. Var påført et tynt lag der fra levering ja.

Min er 42 nå.

2 Likes

Da er alt i skjønneste orden tenker jeg

Som relativt dreven pc-bygger fikk jeg vondt av å lese de siste samtalene her😅 Fint at alt løste seg til slutt😄

3 Likes

4k here i come :smiley:!


5 Likes

for dere med ps 4 og/eller nyere. husk nå å plukke opp gratis
ratchet og clank før måneden er over.

Det er ikke så mange gratis-spill som kommer til ps 4 så man bør nesten plukke det opp uansett for å vise at man setter pris på tiltaket og gjerne vil ha mer gratis.

edit:
For de med barn er det verdt å nevne norsk tale og teksting i like god kvalitet som det er på disney channel i tegnefilmene.

1 Like

Hvor fikk du kjøpt skjermkortet?

Bestilte det på dustin i desember eller noe sånt :hot_face:

Mer gratis fra sony for ps4 og nyere. Kommer snart. Her gjelder det å laste ned. Horizon zero Dawn er fantastisk btw, med en hoved-story som det virkelig svinger av.

Play at Home 2021 update: 10 free games to download this Spring – PlayStation.Blog

1 Like

PS5 VR kontrollene avduket

Liten heads up.

Så på nett (youtube) at prisene på minnebrikker sannsynligvis ville stige fremover.

Var inne på Dustin i dag og så en pakke med 32GB (2x16) HyperX Fury 3600mhz var steget fra 1990kr til 2439kr.

Fant samme minne på netonnet til 1890kr foreløpig. Så ikke alle som har begynt å justere prisene enda.

1 Like

Ram har jeg flere ganger kjøpt brukt på ebay. Mange som oppgraderer (eller vraker) PC’er og selger delene billig i stedet for å bruke dem på nytt. De har ingen bevegelige deler og har sikkert lenger levetid enn undertegnede.

Jeg fikk doblet minnet i to gamle laptoper for vekslemynt (hhv 2gb og 4gb brikker med lavere specs, som man nesten får slengt etter seg).

Oppgraderte også min nyeste laptop fra 8gb til 16gb med en brukt ddr4/3200 brikke - dvs samme spec som den som sto i fra fabrikk. Slapp unna med noen hundrelapper.

1 Like