Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Dette blir mitt første mmo på en stund. PvP orientert.

1 Like

New World har mange ulike våpen som gir deg 3 valgfrie aktive skills og 3 passive som du velger fra et skill tree. Du kan bruke 2 våpen som da gir deg 6 valgfrie aktive og 6 passive. I tillegg har man light attack og heavy attack. Så du kan absolutt lage mange unike builds. For eksempel en build som kun buffer heavy attacks. Eller en som buffer skills fra begge våpnene osv.

Så har man jo gear også som kan snu opp ned på dine stats og bidrar til synergier.

Open world pvp belønnes. Castles gir skatteinntekter og bonuser til eier guildet. Men må forsvares mot utfordrende guilds. Rå pvp!

Grafikken er Amazon verdig. Den er top notch.

Open beta neste helg tror jeg.

1 Like

Spent på endgame og hvor lenge de faktisk klarer å holde spillere. Kommer til å spille selv tror jeg, men jeg er personlig veldig spent på Lost Ark, kommer early 2022 til vesten.

1 Like

Selve leveling prosessen er det jeg gleder meg mest til. Siden man pvp’er hele veien. Craftingen ser også veldig bra ut. Noen innovative grep.

skjekk denne godbiten :yum:

2 Likes

Når du har lagd en intro til spillet på over 6min er du rimelig comfy på simulatoren du har lagd…

Og skal si de valgte rett musikk. fy fasan…

4 Likes

Någon som är intresserad av NFT spel här?

1 Like

New world open beta er i gang for de som vil teste det ut! Laster ned for øyeblikket selv :metal:

1 Like

Spilte litt i går og skal teste mer i kveld. Så langt ser det ut som akkurat det jeg ønsket meg. Et skillbased melee pvp mmo :slight_smile:

1 Like

:sweat_smile::joy:

1 Like
1 Like

@Nocturne its happening

Screenshot_20210922-211941

Haha :sweat_smile: Hvilken arena er du i? :thinking:

Legendarisk?

Hvem er klare i morgen klokken 17? :raised_hand:t2::boom:

6 Likes

Det er mindre enn fem år siden sist jeg spilte, så er fortsatt på pause. :joy:

Hadde det moro sist runde da. Pleier alltid å starte på en character, fine kult stash til en annen, også gjenta. Sist runde hadde jeg en lvl 87 paladin, en noen og 80 barbarian og en sorcerer. Rundet spillet for første gang også! Må ha vært i 2018. :joy:

Husket jeg lagde denne til barbaren. Med 300% enhanced damage gikk det plutselig mye lettere! :joy:
Fortitude 4 Socket Weapons/Body Armor El + Sol + Dol + Lo

Tror også jeg lagde denne, som gir ekstremt høy base damage, så var vel oppe i 5k damage :joy:
Grief 5 Socket Swords/Axes Eth + Tir + Lo + Mal + Ral

Meeen, som sagt, rundet spillet bare med paladinen, resistance på godt over 75% og max block og blessed hammer gjorde at han ikke daua hele tiden. Barbaren mener jeg å huske var litt mer dodgy :joy:

Han her har vel den beste diablo 2 kanalen. Syyyykt å se han spille når han speedrunner. https://m.youtube.com/user/mrllamasc

4 Likes

Blizzard er på permanent shitlist av mange årsaker. Synd, fordi jeg skulle likt å kjørt igjennom D2 igjen.

2 Likes

Ny her inne på gamingprat, men jeg elsker gaming for mye, derfor måtte jeg legge det fra meg i et par år nå slik at jeg fikk gjort de andre tingene (jobb, studere, sosialisere, osv). Savner det hver dag.

Tenker jeg blir å bygge meg ny pc i 2022/23. jeg sitter ofte å ser på på Raptor og ChocoTaco game på YouTube + andre trailere/streamere. Har investert i flere spillselskaper opp igjennom årene også.

Good times. Synd det er FOR artig å game. Kunne gjort det hele livet♥️

4 Likes

For de interesserte :slight_smile:

Ikke fullt så avanserte som EVE online ved første øyekast, men søren ikke langt ifra.