Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Fulgt prosjektet siden 2012. Its a scam :stuck_out_tongue:

2 Likes

Var ikke klar over at det var så gammelt :slight_smile: Hva er det som er scam med det? Pledgen til devs?

Fullt av bugs og slikt forsåvidt.

de har holdt på i over 10år. Spillet er enda ikke særlig spillbart.

2 Likes

Jeg tror de burde begynne med blanke ark for å nå målet de satte seg! :stuck_out_tongue:

Altfor mye feature creep. Adder nye ting hele tiden og selger skip til over 10k dollar stykket. Vanvittig.

Pledga i 2014 og installert det med jevne mellomrom for å se det ann og alltid skuffa.

2 Likes

imorgen lanserer de Far cry 6…og kritikken ser ikke bra ut :pensive:

Alt gikk nedover etter Far Cry 3 etter min mening😕

1 Like

Likte veldig godt far cry 5. Mye mer skeptisk til denne.

DCS: AH-64D ble akkurat lagt til pre-order.

2 Likes

Episode 4 til “The Long Dark” kom nettopp ut. Har hatt mange timer i den kanadiske villmarken i dette spillet.

3 Likes

Du har et stykke igjen padowan… :sunglasses:

Ni-spiller Metroid Dread, helt fantastisk. Takes me way back! Bare lydeffekten av å få nye powers er verdt 600 spenn :grin:

1 Like

nice :grin:

…da mangler det bare moderkortet W10-nøkkelen er aktivert mot?

Er stort sett aldri problemer med windows activation på win10. Har installert nye installasjoner flere ganger med å laste ned image fra Microsoft.

1 Like

“litt” lenge å vente men… :sweat_smile:

1 Like

Får se hvordan Starfield blir da. Veldig spent på hva Microsoft gjør av endringer med utgangspunkt i Bethesda som tilslutt bare ga totalt faen.

Som et eksempel vet jeg at gjengen som lager ES6 har ansatt flere av de veldige gode modderne som lagde mods både for fallout og ES serien. Det lover jo veeeeldig bra. Har troen på Microsoft og fremtiden til bethesda nå. Så veldig mørkt ut etter FO4

1 Like

personligt så avskyr jeg “Space” spill da jeg liker heller lyden av kuleregn og eksplosjoner og er da ikke sånn fan av å drive med lange “spacewalks” der en treffer på noe/noen få fiender i et stort landskap…

Det jeg håper på er dyp historikk tettpakket med missions ,-gjerne “samarbeid” med forskjellige karakterer og spennende side missions med potensiale i å bringe frem en sinnsyk god spillopplevelse som jeg vet Bethesda kan hvis de vil,-UTEN bugs denne gang :sweat_smile:

Av og til lages det spill der de har mer interesse i å vise “ekstrem” grafikk enn å ha en god historie i spillene,-Crysis var et eksempel på dette(hvertfall den første)

Koste meg med noen gamle spill på windoge95.com overraskende fengende fortsatt!

2 Likes