Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Investerte i en dedikert collective for denne modulen :laughing:

2 Likes

Zelda på NES og SNES. Utallige timer.

2 Likes

Har spilte noen nye strategi spill i det siste. Kan spesielt anbefale TeamFight Manager og Monstertrain.

Nå laster jeg ned Stellaris og skal teste enda mer strategi :slight_smile: Noen starter tips?

1 Like
3 Likes

fant litt nostalgi frem til vi venter på Q1 tallene :nerd_face:

Flere som gleder seg til Elden Ring?

Sitter og spiller det siste “Mafia” …for et SMYKKE av et spill! :trophy:

Da var neste storkjøp klart.
Sony-> Bungie

2 Likes

Gaming selskapene flasher med lommeboka, ikke lenge til vi ser like heftig M&A innen bingotek?

:sweat_smile::sunglasses::ok_hand:

2 Likes

Nice ! :smiley: :+1:

2 Likes

et inflasjonsjustert tilbakeblikk :nerd_face:

1 Like

Det gledes !

Kamera for tracking både på utsiden av headsettet, og innsiden for sporing av øyebevegelse. Haptic feedback i kontrollene blir potensielt bra !

Oled skjerm med 2000x2040 pr øye med 90-120 hz blir et bra hopp fra første generasjon

4 Likes

Lurer veldig på FOV man får her, 80-90 grader er for lite, men har dessverre blitt vanlig i forrige generasjon. Har Occulus Rift selv og der er det vel 90 grader. Føles litt trangt. Skulle helst sett 120-130 grader bli bransjestandard.

110 mener jeg

Edit ;

Det føles nok bra å bruke vil jeg tro.

1 Like

Har nettopp hoppet ut i VR selv ifbm. med simulator oppsett.

Kjører quest 2 nå, men vurderer å oppgradere til Reverb G2 versjon 2 som kommer nå.

Selv om jeg klarer 72FPS steady. Er det for mye artifacts med AMD kontra nvidia på oculus når jeg aktiverer ASW.

1 Like

Artifacts har jeg ikke hatt noen problemer med. Kjører Occulus på Nvidia Gtx 2080 her med Skyrim Special Edition som jeg har moddet med 4k-grafikk og lagt til mer foliage. Fungerer bra, men noe fps-drops nå og da, som jeg tenker man kan forvente. Synes det er veldig gøy å ikke være bundet til attack-timer eller liknende, og bare ha hendene fri til å slå 5 ganger i sekundet eller skyte piler så kjapt jeg kan :stuck_out_tongue: Selv om det er litt op da hehe. Kommer også ofte borti npcs med sverdet innendørs siden all bevegelse+kontakt regnes som et angrep :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg gikk fra RTX 2080 til et 6900XT.

FPS messig var det et kjempeløft. Da jeg gikk fra 30FPS til 72 uten ASW.

Men ønsket egentlig å kunne kjøre 45FPS med ASW (90 FPS). Da det ville gitt meg masse headrom. Men av en eller annen grunn er det noen tydelige artifacts midt i synsfeltet med AMD kortet som ikke var der med nvidia.

Ser folk har bedre erfaring med Steam VR og WMR sammen med AMD.

2 Likes

Største problemet med VR er at jeg blir så himla kvalm i alle spill som ikke er BEAT SABER. :frowning:

1 Like