Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Hehe, var på båt i et års tid i forsvaret, etter det har jeg aldri blitt bilsyk, sjøsyk eller liknende igjen. ^^ Kan anbefales for å unngå kvalmhet ved bevegelses/syns-forstyrrelse som man får med VR. Selv om det kanskje ikke er så lett å relokalisere til båt i en lengre periode akkurat hehe

Jeg blir ikke båtsyk\bilsyk\reisesyk heller så det er merkelig. Hvis ejg f.eks beveger meg fremover mens jeg tar et steg bakoverså føkker det balansehårene så jævelig og så er det GG

2 Likes

Om du har ps5 og lurer på om horizon forbidden west er bra så kan jeg si løp og kjøp. Fantastisk bra laget ! Blir tidvis lamslått av hvor bra det ser, og jeg er vant med rtx 3080 på pcen :grinning_face_with_smiling_eyes:

(Gameplay filmet fra mobil)

4 Likes

Altså… :heart_eyes: gameplay bilde ! Jeg tok i dag

7 Likes
3 Likes
1 Like

8 Likes

Under the development agreement signed today, Remedy will develop the games as a single title for PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S using its proprietary Northlight game engine.

Mer fra pressemeldingen her.

Spennende! Elsket de to første på PC. Fikk aldri testet nr 3, men har det liggende i PS-biblioteket et sted.

1 Like

1 igjen lykke til :+1:

:metal: :sunglasses: :video_game:

image

Hei

Er det noen her som har noen gode forslag på problemet mitt?

Musa på gaming PC har mistet funksjonaliteten. Den virker for vanlig surfing, men ikke gaming. Har forsøkt ulike mus og også installert/re-installert drivere til disse uten at det har løst problemet. Har også reinstallert Windows 11 og oppdatert BIOS og til og med lastet ned ny BIOS to ganger (gammel og ny versjon) uten av det hjelper.

Neste skritt er å skifte hovedkortet, men lurer på om det er noen her som har noen andre gode forslag før jeg går i innkjøp av nytt hovedkort og kabinett, føler det blir for stort inngripen. Begynner å bli gal.

Takk!

Type mus? Og hva mener du med mistet funksjonaliteten? Siden du skriver den virker for surfing men ikke gaming.

1 Like

Har forsøkt 3 ulike typer nå. To kablet og en USB trådløs men alle gamingmus. Problemet er at ingen av musenes driverne installeres. Har bare HID drivere på musa, ikke egne drivere for de ulike musene jeg har kjøpt under enheter og til tider har musa blitt gjenkjent som tastatur. Problemet er sensitiviteten når jeg spiller og også at den ikke klarer å gjøre flere oppgaver samtidig.

Skriver inn i morgen hvilke type mus jeg har forsøkt med i morgen.

Tror problemet oppstod når jeg installerte en beta-versjon av Windows 11…😵‍💫 så har hatt problemet en stund nå

Prøv Windows 10? :see_no_evil:

1 Like

Seriøst, jeg er villig. Er det kjent at Windows 11 roter det til?

Sånn kjapt og gale fant jeg dette, men hvis ikke noe av dette virker kan det være greit å vite om win 11 installasjonen din er oppdatert. Er driverne de siste fra leverandør, og win 11 kompatible?

1 Like

Tusen takk! Forsøker i morgen :crossed_fingers:

Gikk inn på denne siden tilfeldig for 4 dager siden og fant 1 til salgs som jeg kjøpte. Etterpå forsvant hele siden.

Lurte på om det hadde skjedd noe feil, men den dukket opp på posten i går.

1 Like

Fikk meg akkurat PS5 :grinning:. Noen anbefalinger til spill? Har ikke spilt Playstation på 6-7 år