Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Cod warzone

3 Likes

Elden Ring

3 Likes

kult :nerd_face:

4 Likes

Hell Let Loose er verdt å sjekke ut.

1 Like
1 Like

Har ikke PS5 selv, men Assasins Creed er vel en slager på alle versjonene.

1 Like

God of war 2018 og uncharted 4 anbefales, hvis du er glad i singleplayer spill

3 Likes
1 Like

Er det noen her som spiller No man’s sky? Spilt det selv i 10 timer nå å forstår ikke helt poenget med det spillet😝

Angry Joe uttrykte det samme,spillet skal bare utforskes i det uendelige,-du skal liksom få følelsen av tomheten av det ytre rom :man_astronaut:

kort sagt,et kjedeligt spill… :man_shrugging:

2 Likes

Er vel typisk sandbox, meningen av spillet blir til av din kreativitet/venner.

Men sjekk ut Outer wilds :grin: ikke sjekk traileren, kanskje bare les litt kommentarer uten spoilers. 10 årets spill om du liker gåter, lore og scifi osv

1 Like

Ser at det skal komme til ps5 i september. Så skal sjekke det ut :blush:

1 Like

Death Stranding var høydepunkt for meg i 2021, spillemessig. Musikken, stemningen etc traff godt etter altfor mange timer med stressende Warzone.

1 Like

Alltid hatt lyst å prøve det spillet, men det er litt mye løpe simulator føler jeg. Det er ikke lenge til det kommer et jakt spill nå som ser nesten litt bra ut. Som kan spilles med flere. Way of the hunter tror jeg det heter. Ikke sånn super fan av den type spill, men det såg faktisk litt bra ut. Gjennstår å se om det blir opp til forventninger

…denne har vi ikke sett…?

1 Like

image

1 Like
2 Likes

Litt off topic, satt opp en server og installerte True Nas Scale med 4tb raid. Har og lagt inn Home Assistant. Noen som erfaring med True Nas og kan anbefale andre kjekke ting å installere?

Selger sterkt det nye Skyrim spillet…:smirk::+1:

3 Likes