Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gapwaves (GAPW B)

Those were the days, hehe.

Men, det er ikke kommet noen nyheter så vidt jeg kan se, så hva er det som gir denne voldsomme oppgangen?

Ikke kommet noen nyheter men anbefaler å se presentasjonene fra de to foregående ukene. Veldig selvsikker CEO og han lovte vel egentlig at første kontrakt signeres i løpet av høsten nå. Gjenstår å se om han holder ord men det ser unektelig bra ut.

Ikke for å strø salt i såret @Mr.Bee men tegningserettene mine er per nå opp 545,79% :joy: Aldri vært i nærheten av noe slikt før.

Her er iallefall den ene av presentasjoenene:

2 Likes

Selskapet er bare verdt 300 millioner enda, noen som har et estimat om hvor stort det kan bli? Eller om dere har tro på noen korreksjon i kursen snart?

MCAP er nærmere 700 MSEK nå i følge de som har kikket nærmere på det hvis man tar med A-aksjer og tegningsrettene som blir omgjort i november. Litt usikker på hvordan det fungerer med A-aksjer så ta dette tallet med en klype salt.

Har heller ikke regnet på mitt eget kursmål annet enn å se det enorme potensialet som ligger der. Som jeg har sagt før så har jeg stor tro på teknologien. Små, billige, lette å installere og energieffektive antenner. De har også flere potensielle forretningsområder bl.a. antenner til bilradar, militært, mobiltelefoner i tillegg til 5G. Hvis de får noen store kontrakter og får bra salgsvolumer så ser jeg ikke bort i fra at dette selskapet vil bli verdsatt til mange mange milliarder kroner.

Listen over potensielle kunder er ganske imponerende og de har vært og er i samtaler med flere av disse. Blant annet er det signert flere NDA’er som jeg har linket til lengre oppe i denne tråden.

Jeg sitter tight en god stund til i påvente av kontrakter og/eller samarbeidsavtaler.

1 Like

I dagsläget är en värdering runt 120- 150kr rättvis. Räknar vi till 2020 kan det mycket väl röra sig om 4- 500kr, kanske till och med mer.

Nå skal det sies at innlegget er skrevet av en bruker og ikke av Redeye så ta artikkelen med en stor klype salt. Uansett interessant å lese.

Mon tro om denne fortsetter videre nedover, og om den evt. går mer ned når lock-up er over i november…?

God avslutning på dagen. Håper den har bunnet ut nå men ikke godt å si. Første kontrakt kan uansett komme når som helst så skummelt å vente for lenge om man tenker å inn.

1 Like

Hva er mcap på denne nå?

257 mill

Reelt sett er den nok en del høyere (enn 257) ettersom tegningsrettene blir innløst nå i november og det kommer mange nye aksjer på markedet. Kursen kan jo selvfølgelig få seg en knekk men ikke godt å si. Har ennå ikke sett på hvordan A-aksjene påvirker dette bildet.

2 Likes

I følge Primator på placera-forumet så ser regnestykket slik ut (har ikke verifisert tallene):

Det finns betydligt fler aktier än 6,4 miljoner.
B-aktier: 6.399.996
A-aktier: 8.400.500
TO1 konverterar totalt 3.199.998 aktier
TO2 700.000
Totalt 18.700.494
Värdering nu: 51.50 = 963.075.441

https://www.avanza.se/placera/forum/trad.2069.2904370.html

1 Like

Nå er tiden moden her. Selskapet får en Mcap på litt over 450 mill etter tegningsperioden denne mnd, Inkl 150 mill cash. Tegning a 17kr.
Da vil vi sitte med nok penger fram til kommersialisering og besitter den beste teknologien innen 5G.

Ta en kikk på hjemmesiden!

Tror mange sitter og venter på at tegningsperioden går ut. Kan være greit å ta en tidlig posisjon.

3 Likes

Blir spennende å følge med her etter hvert, men det kommer nok til å ta litt tid. Fortsatt mye som skal på plass. Tror uansett inngang nå vil være billig.

1 Like

Ja jeg har veldig troa men er også veldig tålmodig og vet at det kan ta tid. Har fulltegna meg i den pågående emisjonen. Er du inne i aksjen @Haabz eller vurderer du det?

Lastet opp litt i det siste. For sent til å være med i emi`n, men fått til tilnærmet emi-kurs da :slight_smile: . Regner med å sitte langsiktig her :money_mouth_face:

1 Like

Har også kjøpt litt de siste dagene. Bare å glede seg til fortsettelsen her :slight_smile:

Spennende saker

1 Like

Har du lyst å sette opp en TA av denne @babyrage?

Oi, har ikke sett noe på denne i 2018 - hva har skjedd her?

Da har turen oppover begynt. Dette er bare starten. Sees om et par år på 40kr pluss :joy:

2 Likes