Noen som har et språklig bilde hvor stor betydning den siste fase3 studien har?
I seg selv helt isolert er det jo bare en brikke i puslespillet. Men det er viktig, for hele caset til Genmab står og faller på at pipelinen deres kommer i mål i tide til å drive selskapet etter at Darzalex melkekuen tømmes om noen år.
Så vi liker å se alle nye spener som ser ut som de kan begynne å gi melk så fort som mulig, for da kan de melkes lenger.
Her går jeg @WernerVonHaussenberg en høy gang i språklige bilder.
Genmab er litt som å lytte til komplisert prog, tenk f.eks det grusomme dobbeltalbumet til Yes fra 1974: Tales from the Topographic oceans. Det er ikke gitt at man forstår, eller orker å sette seg inn i alt det skikkelig teknisk avanserte selskapet holder på med. Hver gang jeg leser om en studie GMAB har gjennomført får jeg en litt sånn “åja, dette er også en måte man kan bli syk på, du verden?!?” type reaksjon.
Men man kan anerkjenne at de åpenbart er flinke til å spille / forske.
Ryktene skal ha det til at de er verdsatt som en value trap. Så får man vurdere selv om man mener de er det, eller at andre (markedet) før eller senere skal forstå at de ikke er det. Jeg tviler litt på sistnevnte. Tror ikke det kan bli noe tech buzz her, så markedet må nok overbevises gjennom bunnlinja. Altså, for å bruke @Savepig sine bilder: La kyrne være, vent til (like før) melkebilen er fremme hos meieret.
PS: Enhver gjennomlytting av Tales from the topographic oceans gjøres på eget ansvar. Gjelder spesielt side 3.
Tusen takk for bildene på min frontallapp
Litt skuffende ukeslutt, hadde et håp om at ok kvartalstall og novo-opptur skulle hjelpe
Ligner veldig på at en ny higher low settes i genmab denne uken.
Etablert brudd over 200 dagers glidende snitt, med 50/200 golden cross vil være et kjøpssignal.
Edit:
Det pirres
Her kan jeg si at jeg har guffet på med rikelig med aksjer i det siste. Kan vel ikke beskyldes for å prøve å hausse opp kursen akkurat.
Har gått veldig sterkt en stund nå, venter på en skikkelig backtest ned mot 1500, pluss 50/200 golden cross
Edit:
Det kom en liten pullback i genmab forrige uke, så har den startet denne uken sterkt igjen, looking good
@Nocturne liker du brudd opp fra årelang nedtrend? for her har du brudd opp fra årelang nedtrend