Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gentian Diagnostics

Ja jeg er helt enig i alt du skriver, og merkur har en del caser som er helt krise.

Men sitter med min fjærlette vinnerpost og kommer til å følge dette caset ganske tett. Hat litt godfølelsen :slight_smile:

1 Like

Har noen her tilganger til top50 liste på Gent?

1 Like

image

1 Like

Ha denne for all del på watch list. Omsettes for over en million kroner på merkur market hittil i dag, og acc/dist styrker seg i det siste:

RSI og Stokastisk siger ned mot oversolgt.

image

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Savepig (14 likes)
  1. @Nocturne (6 likes)

[quote=“Nocturne, post:348601, topic:9741”]

  1. @larsmkn (3 likes)

Resten av topp 10:

  1. @FreddyG (3 likes)

  2. @aksjefokus (3 likes)

  3. @janfl (3 likes)

  4. @Salamis (1 likes)

Gratulerer!

1 Like

image

30 dagers kryseet 100 dagers i forrige uke, nå er 30 dagers på full fart mot 200 dagers.

Ikke mange lyspunktene her…

1 Like

Patent licensing agreement
Moss 24.09.2018

Gentian Diagnostics AS announces today that one of its subsidiaries has entered into an agreement to license out a non-core portfolio of patents to an undisclosed third party. Gentian will receive a lump sum of USD 750,000 to provide a fully paid up global licence for the patents.

The grant of this patent licence is not expected to have any impact on the Company’s revenues going forward.

The Company will recognize the revenues from this agreement in the 3rd quarter of 2018.

Kun et spørsmål om tid før geniene i investtech prompet ut det innlysende på e24…

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Savepig (4 likes)
  1. @FreddyG (3 likes)
  1. @Salamis (3 likes)

Gratulerer!

…og sånn gikk det et par dager etter at oraklene i investtech kikket inn i glasskulen sin…

image

1 Like

Gent falt noe forferdelig igår, og fortsetter merkelig nok nedturen idag, til tross for usa rekyll. Nå skal vi nok godt ned på 50 tallet igjen.

200 dagers begynner å nå igjen 50 dagers i Gentian:

image

30 dagers krysset 100 og er på vei ned mot 200.

1 Like

Laber interesse. Med guidingen fra q3 kan de ta litt tid før denne blir spennende igjen tror jeg.

Kanskje de slipper en nyhet snart for å slippe at kursen går i teknisk meltdown. 50/200 dødskrysset begynner å nærme seg. Synes personlig at det er best eventuelt å la kursen bunne ut, og bygge ordentlig moment etterpå.

50/200 SMA Dødskrysset kommer om ca 1 uke. Volumet er litt avtakende. Kanskje det endelig skjer noe; opp eller ned.

1 Like

Vatne gjør sitt for å ta imot og hindre dødskrysset.

(Oslo, Norway, January 29, 2019) Vatne Equity AS has today acquired 175,000

shares in Gentian Diagnostics AS at an average price of NOK 54.50 per share.

Henrik Krefting, CEO of Vatne Capital AS, which is the owner of Vatne Equity AS,

is a Board Member of Gentian Diagnostics AS.

Following the share purchase, Vatne Equity AS will hold 1,910,340 shares in

Gentian, corresponding to 12.41% of the outstanding shares. In addition, Lioness

AS, a sister company of Vatne Equity AS, owns 150,000 shares in Gentian,

corresponding to 0.97% of the outstanding shares. Following the share purchase,

Vatne Equity AS and Lioness AS will together hold 2,060,340 shares in Gentian,

corresponding to 13.38% of the outstanding shares.

1 Like

Det skal godt gjøres…

Der gikk det 100 000 aksjer til 54,50. Ingen innsidemelding ennå

Nye 60 000 i dag fordelt over 2 runder, og da ignorerer jeg øvrige kjøp .