Hei alle tekinvestorer.
Mitt navn er Ole Michelsen, og jeg driver en liten humanitær organisasjon for burmesiske flyktninger på grensen mellom Thailand og Burma. Jeg solgte leiligheten min i 2014 i Bergen og flyttt ned hit på grensen, (midlene fra leilighetssalget er investert på børs, derfor jeg følger med her på Tekinvestor) og har bodd her siden. I løpet av disse årene har jeg sammen med min spanske venn Javier Almagro bygget på PlayOnside fra en liten organisasjon med 200 kr i måneden fra venner og bekjente til å bli en viktig del av migrantsamfunnet i Thailand, nå med 12 ansatte, alle unge lokale flyktninger, med unntak av oss to.
De siste årene har vi fått litt midler fra Kavlifondet og Trond Mohn, men fortsatt har vi kun noen hundretusen i årlig budsjett.
PlayOnside bruker fotball som et verktøy for læring, lek og utvikling, og i dag jobber vi med rundt om 1000 barn.
Dersom noen av dere har lyst å støtte arbeidet vårt gjennom julegaver, eller enda bedre, månedlig støttespiller er dere hjertelig velkommen.
For mer informasjon om arbeidet vårt, og hvorfor det er hundretusenvis av papirløse flyktninger fra Burma/Myanmar i Thailand, se hjemmesiden vår www.playonside.org, eller Facebook/PlayOnside.
Bidrag kan Vippses til oss på 51259521eller bankoverføring kontonummer 1503.69.03950.
(Helst bankoverføring da Vipps tar 1.75% i gebyr, og vi snur på hver eneste krone/euro/baht for å få endene til å møtes, og det er ingen grunn til å sponse DNB;)
Lurer du på noe mer angående PlayOnside, eller arbeidet vårt, gjerne spør i denne tråden, eller send meg en e-post på ole@playonside.org
Mvh Ole