Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2019 🎅

Jeg gir fast til amnesty og redd barna, men sendte nå 400 ekstra til amnesty som mitt julebidrag :slight_smile:

5 Likes

Glimrende, tusen takk til alle som har donert :slight_smile: Nisseluer er på vei… :smiley:

1 Like

200 sendt til Kirkens Bymisjon, det dekker 5 middager til trengende i desember. Er ikke troende selv, men de gjør mye bra arbeid.

(Nei 200 er ikke all verden men jeg har fadderbarn og andre formål jeg støtter hele året så dette er bare en liten icing on the cake… :slight_smile: )

10 Likes

Barnekreftforeningen ser ut til å være populær, eg sender dem 1000,-kr i morgen, det samme gjør eg til redd barna, så bidraget mitt blir to blanke laken.
-Veldig bra tiltak dette, første året gikk vel det en slags felles donasjon til myggnettinger i ett afrikansk land, eg synst det var veldig bra da alle donerte til samme mål, så eg ville satt pris på om vi neste år og årene fremover kunne få til en felles donasjon til en eller flere på vegne av tekinvestor.
Se for dere @pdx dukke opp hos en organisasjon med en sjekk på 15-20tusen på vegne av tekinvestors medlemmer, eg hadde digget det :+1:
Vel, uansett viktig at alle som har mulighet til det, bidrar litt som går til hjelp til å hjelpe andre eller direkte å hjelpe noen i en vanskelig tid.

Til slitt, så gjentar eg meg gjerne med at vi aldri må glemme at dei som treng hjelp i juletiden nok også trenger hjelp resten av året da enda færre evner å tenke på andre, i jula blir mangen spandable, men året har 12 mnd for alle, god jul :pray:

12 Likes

Har sendt 1000kr til barnekreftforeningen, er også plan fader.

6 Likes

Gitt 1000,- til Leger uten grenser nuh.

5 Likes

Nisseluer er tildelt! :santa:

2 Likes

En 1000-lapp er sendt til Leger uten grenser

4 Likes

550,- donert til Ingeniører Uten Grenser - Tilgang til rent og trygt vann

6 Likes

Ble 400kr til Barnekreftforeningen :+1:

3 Likes

1000 kr gitt til gieffektivt.no

2 Likes

Jeg har foreløpig gitt 500 kroner til Clemens Saers. Læreren som ble utsatt for vold, men tapte erstatningssaken mot Oslo kommune, og må betale et millionbeløp i saksomkostninger.

http://clemens.saers.com/

3 Likes

La oss holde oss til tema :smile:

4 Likes

Fortsetter mitt månedlige bidrag på 500kr til leger uten grenser :slight_smile:

4 Likes

Jeg hadde tenkt å støtte Barnekreftforeningen, men så dukket et skoleprosjekt i Afrika som Pål Anders Ullevålseter jobber med, velger å støtte dette med kr 500.

Men jeg synes @pdx kan vurdere @kronn sitt forslag om å ha en felles juleaksjon til neste år.

6 Likes

Det er et veldig godt forslag @Kronn kom med, la oss ta sikte på å gjøre noe sånt neste år :slight_smile:

Det hadde vært gøy å finne et formål der vi kan utgjøre en stor forskjell. Utfordringen med å velge ut kun ett formål er at det da nok er færre som ønsker å bidra til akkurat det. Vi får se! :smiley:

4 Likes

Vi er oppe i ca. 18 500 kr så langt :smiley: Men jeg vet det er flere der ute som ivrer etter å gi :smiley:

3 Likes

Lyst til å gi til noe litt mer håndfast og konkret enn Redd Barna, Leger uten grenser osv. i år.

Noen med forslag? For eks. familier som ikke har råd til julegave til barna eller et håndfast prosjekt/mål for fattige i afrika/asia osv.

Prøvde å søke etter noe på finn, men fant ingenting.

Jeg gir hver mnd til New Life mission som driver barnehjem i Afrika og Øst Europa.

https://www.newlife.no/

1 Like

Du kan jo sjekke denne tråden:

2 Likes