Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2020 🎅

Vippset en slant :santa:

4 Likes

1000,- vippset. Godt tiltak pdx

7 Likes

450,- til så har man doblet fra det opprinnelige målet om 20 000 :grin:

Veldig bra!

9 Likes

Over 40 000 totalt nå! For en gjeng! :santa: Nisseluer er utdelt :slight_smile:

7 Likes

250 kr fra meg og her om dagen. (visste ikke at man måtte skrive det her og)

4 Likes

Hei alle sammen. I fjor skrev jeg om PlayOnside, en liten humanitær organisasjon jeg driver på grensen mellom Myanmar og Thailand. Vi jobber med burmesiske flykting- og migrantbarn og bruker vi fotball og lek som et utdanningsverktøy for barna. Vi fikk inn litt julehilsener fra diverse Tekinvestorer i fjor, og dersom noen har lyst å støtte oss også i år, hadde det vært veldig kjekt. Vi er en liten, men voksende organisasjon med 14 ansatte, alle bortsett fra meg og min kollega fra Spania, er alle sammen lokale flyktninger. Årsbudsjettet vårt er på cirka en million kroner, opp fra 45.000 i 2015.

Alle monner drar, spesielt for små organisasjoner som oss, og dersom dere har lyst å være med å støtte et utdanningsprogram for barn og unge som har få andre muligheter, er dere hjertelig velkommen.

PlayOnside kan det enten Vippses til 529197 eller kontooverføres til 1503.69.03950
Photo

Send meg gjerne et spørsmål på [email protected] eller her i tråden, dersom du lurer på noe.

Mvh Ole

6 Likes

Ble med på spleisen i går :slight_smile: Bra tiltak!

3 Likes

Nå er vi nesten på 50k. her er det bare å slå seg løs så vi kommet over neste støttenivå! :wink:

4 Likes

YEY!

Hyggelig å se at TI gir tilbake, godt jobba @pdx og resten av gjengen her inne! :smiley:

9 Likes

Da har også jeg gitt et bidrag til Barnekreftforeningen :slightly_smiling_face:

Flott tiltak @pdx :+1:

God jul ønskes alle på TI :christmas_tree::santa:

7 Likes

Solid trend og antakelig en investering med meget god avkastning for de den hjelper.

6 Likes

52 000 kr samlet inn! Nisseluer er utdelt til de jeg har sett i listen på spleis med brukernavn, si fra hvis du ikke har fått :slight_smile:

3 Likes

Har gitt, tagget med brukernavn i spleisen.

3 Likes

Holder seg i oppadgående trend tross sur børs.
Analytikere skriker kjøp!

10 Likes

Jag har inte fått :sob::wink:

Skal være i orden nå :smile:

Hva med meg da ???
Nice :slight_smile:

1 Like

Tjoho! :santa:

1 Like

Ny rekord i år, @pdx?

1 Like

Det ser sånn ut! :tada::champagne::beers: