@pdx på tide å øke?
Edit: hva med å tilby en short i Juleinnsamlingen?
Jeg presset et familiemedlem til å bidra med de siste 300,- heldigvis skjedde det under ordnede forhold
Mål nådd gang nr 2 i dag!
Det ser da bedre ut å knuse målet?
For de som tegner streker har vi brutt sperren - nå er det ingen hindre oppover!
Godt poeng Tok denne i samme slengen
@LeoVeritas Jeg er ikke særlig glad i religion, men Frelsesarmeen gjør en utrolig god jobb. Putter derfor stort sett noen lapper på gryta deres når jeg møter de
Er helt enig! Men religion er bedre enn rushelvete, flott at det finnes slike organsiasjoner.
Der fikk du meg jaggu til å legge oppi en lapp i gryta. Takk👍
Bare for å reklamere enda litt mer for Frelsesarmeen… Det meste av arbeidet er basert på frivillighet. Dermed kan de skilte med utrolige kun 3.1% av inntekter til administrasjon! Vis meg en annen veldedighet av den størrelsen som er i nærheten av det
Og jeg må si det er kjempegøy å se at Tekinvestorer er såpass gavmilde i spleisen til pdx! Kudos!
Bidrag gitt til et viktig formål
Done, supert initiativ
Da er også jeg med.
Meget godt formål!
Vippset mitt bidrag til barnekreftforeningen husk; donasjoner over 500kr til og med 12k får en skrevet av på skatten!
Bra tiltak. Vippset til spleisen
Til de som ønsker å bidra i arbeidet Frelsesarmeen driver med.
https://epleslang.com/ er et tiltak fra “Jobben” hvor folk som ellers kanskje ikke ville hatt en jobb får jobb gjennom Frelsesarmeen. Epleslang samler inn epler som ellers ikke ville blitt brukt og lager eplemost.
Har noen flasker hjemme og kvaliteten er MEGET god. 79,-/ flaska og selges gjennom Facebook-siden til Jobben.
Gir en Nas aksje
Støttet! God jul Tekinvestorer!
Bidrag gitt God jul alle sammen!
Flott initiativ! Støttet!
God Jul til alle på forumet
Dette skulle jeg vist da jeg vipset 400 kr til barnekreftforeningen. Det får bli neste gang