Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2020 🎅

Da har jeg stÞttet barnekreftsaken pÄ spleis.no

1 Like

Over 35 000 kr innsamlet! Og en haug med nisseluer er utdelt, hvis den ikke synes pÄ avataren din ved innleggene dine, last siden pÄ nytt :slight_smile:

Vi har 99 givere, hvem blir nr. 100? :smiley:

4 Likes

Fikk tak i et par flasker med eplemost fra dem i hÞst og det var kjempegodt! Tenkes at det bare ville blitt rÄtten nedfallsfrukt hvis ikke disse folka fikk samle dem inn, sÄ kjempebra tiltak!

1 Like

Da har jeg ogsÄ gitt min skjenk. :slight_smile:

Klar ledelse nÄr det kommer til innsamlinger til barnekreftforeningen!

6 Likes

200 kr vippset til spleisen

2 Likes

Bare Ä vippse 100kr til, sÄ fÄr du 28prosent igjen pÄ 500kr. :grin:

Om du har andre organisasjoner som du gir til sÄ gjelder disse belÞpene ogsÄ som donasjon. SÄ totalen av donasjoner kan trekkes av pÄ skatten.

Du mÄ ha kvittering til Ä fremvise skatteetaten om du skal skrive av. :+1:t2:

3 Likes

200,- spleiset.

Ikke sĂ„ mye, men har allerede brukt noen tusen pĂ„ “ensomme julegaver” under treet til den lokale Frivilligsentralen (som deler dem ut videre til folk som ikke har rĂ„d til gaver selv).

10 Likes

Vippset en slant :santa:

4 Likes

1000,- vippset. Godt tiltak pdx

7 Likes

450,- til sÄ har man doblet fra det opprinnelige mÄlet om 20 000 :grin:

Veldig bra!

9 Likes

Over 40 000 totalt nÄ! For en gjeng! :santa: Nisseluer er utdelt :slight_smile:

7 Likes

250 kr fra meg og her om dagen. (visste ikke at man mÄtte skrive det her og)

4 Likes

Hei alle sammen. I fjor skrev jeg om PlayOnside, en liten humanitĂŠr organisasjon jeg driver pĂ„ grensen mellom Myanmar og Thailand. Vi jobber med burmesiske flykting- og migrantbarn og bruker vi fotball og lek som et utdanningsverktĂžy for barna. Vi fikk inn litt julehilsener fra diverse Tekinvestorer i fjor, og dersom noen har lyst Ă„ stĂžtte oss ogsĂ„ i Ă„r, hadde det vĂŠrt veldig kjekt. Vi er en liten, men voksende organisasjon med 14 ansatte, alle bortsett fra meg og min kollega fra Spania, er alle sammen lokale flyktninger. Årsbudsjettet vĂ„rt er pĂ„ cirka en million kroner, opp fra 45.000 i 2015.

Alle monner drar, spesielt for smÄ organisasjoner som oss, og dersom dere har lyst Ä vÊre med Ä stÞtte et utdanningsprogram for barn og unge som har fÄ andre muligheter, er dere hjertelig velkommen.

PlayOnside kan det enten Vippses til 529197 eller kontooverfĂžres til 1503.69.03950
Photo

Send meg gjerne et spÞrsmÄl pÄ ole@playonside.org eller her i trÄden, dersom du lurer pÄ noe.

Mvh Ole

6 Likes

Ble med pÄ spleisen i gÄr :slight_smile: Bra tiltak!

3 Likes

NÄ er vi nesten pÄ 50k. her er det bare Ä slÄ seg lÞs sÄ vi kommet over neste stÞttenivÄ! :wink:

4 Likes

YEY!

Hyggelig Ă„ se at TI gir tilbake, godt jobba @pdx og resten av gjengen her inne! :smiley:

9 Likes

Da har ogsÄ jeg gitt et bidrag til Barnekreftforeningen :slightly_smiling_face:

Flott tiltak @pdx :+1:

God jul Þnskes alle pÄ TI :christmas_tree::santa:

7 Likes

Solid trend og antakelig en investering med meget god avkastning for de den hjelper.

6 Likes

52 000 kr samlet inn! Nisseluer er utdelt til de jeg har sett i listen pÄ spleis med brukernavn, si fra hvis du ikke har fÄtt :slight_smile:

3 Likes