Flott tiltak - donerte en slant!
Jeg Ăžker Ă„rets bidrag med 10% ettersom onkelungene er barn, sĂ„ 1000,- til TIâs innsamlingsaksjon, sĂ„ gĂ„r de orginale pengene fortsatt til Ukraina, men har fortsatt ikke brukt tid pĂ„ Ă„ finne en relevant mottaker.
Tips mottas med takk!
edit:
@Evilfreud du er jo over middels interessert i det som foregĂ„r, sĂ„ om du har en god sivil organisasjon (sivilt pga barnegaver) som har âboots on the groundâ i Ukraina sender jeg over Ă„rets julegaver dit.
Jan Egeland og flyktninghjelpen er alltid en hit, og jeg ser de har arbeid i UKR.
Ellers kan man alltid gid penger direkte til UKR sitt forsvar.
Donert til barnekreftavdelingenđ
100% til flyktningehjelpen, de overskytende 10% via TI.
Jeg utfordrer stĂžrre Ăžkonomier enn min til Ă„ matche, @tooeasy891 @Sjaekerhatten & @fleksnes
Da ble det 500 til julegryta og 500 til barnekreftforeningen
Takk for godt tiltak!
Jeg stÞttet Flyktningehjelpen med 500 nÄr Ukraina-kringen startet, og har nÄ sendt de 500 til etter Ä ha fÄtt ekstra motivasjon fra TI sitt initiativ!
Fantastiske bidrag! Nisseluer er pÄ vei
Tror nisselua mi kom bort i posten
SÄ langt har jeg gitt penger til julegaver til ukrainere pÄ lokalt mottak(fikk forÞvrig inn enormt med penger) og barnekreftforeningen etter friendly reminder av @solskimm i ultitrÄden!
Jeg fant den til slutt, hadde falt ut av sleden ca. ved Namsos.
Det gÄr helt fint! Bidraget er det viktigste
500 til Barnekreftforeningen.
Ser ingen lue pÄ mitt skallede hode heller, men viktigst at pengene kommer frem
JA!
Den synes her hos meg Refresh? Skru av nissehatt-blocker i nettleseren?
Virker nÄ
burde kanskje summere opp det som har blitt gitt til andre formÄl ogsÄ sÄ ser det bedre ut