Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Gi ditt bidrag til juleaksjonen 2022 🎅

Flott tiltak - donerte en slant! :+1:

2 Likes

Jeg Ăžker Ă„rets bidrag med 10% ettersom onkelungene er barn, sĂ„ 1000,- til TI’s innsamlingsaksjon, sĂ„ gĂ„r de orginale pengene fortsatt til Ukraina, men har fortsatt ikke brukt tid pĂ„ Ă„ finne en relevant mottaker.

Tips mottas med takk!

edit:
@Evilfreud du er jo over middels interessert i det som foregĂ„r, sĂ„ om du har en god sivil organisasjon (sivilt pga barnegaver) som har “boots on the ground” i Ukraina sender jeg over Ă„rets julegaver dit.

4 Likes

Jan Egeland og flyktninghjelpen er alltid en hit, og jeg ser de har arbeid i UKR.

Ellers kan man alltid gid penger direkte til UKR sitt forsvar.

4 Likes

Donert til barnekreftavdelingen😊

2 Likes

100% til flyktningehjelpen, de overskytende 10% via TI.

Jeg utfordrer stĂžrre Ăžkonomier enn min til Ă„ matche, @tooeasy891 @Sjaekerhatten & @fleksnes

16 Likes

Da ble det 500 til julegryta og 500 til barnekreftforeningen

4 Likes

Takk for godt tiltak!

Jeg stÞttet Flyktningehjelpen med 500 nÄr Ukraina-kringen startet, og har nÄ sendt de 500 til etter Ä ha fÄtt ekstra motivasjon fra TI sitt initiativ!

5 Likes

Fantastiske bidrag! Nisseluer er pÄ vei :smiley:

1 Like

Tror nisselua mi kom bort i posten :man_shrugging::grin:

SÄ langt har jeg gitt penger til julegaver til ukrainere pÄ lokalt mottak(fikk forÞvrig inn enormt med penger) og barnekreftforeningen etter friendly reminder av @solskimm i ultitrÄden!

1 Like

Jeg fant den til slutt, hadde falt ut av sleden ca. ved Namsos.

Det gÄr helt fint! Bidraget er det viktigste :slight_smile:

500 til Barnekreftforeningen.

Ser ingen lue pÄ mitt skallede hode heller, men viktigst at pengene kommer frem :slightly_smiling_face:

Venter enda pÄ min nisselue @pdx :smiley: Eller mÄ jeg donere enda mer penger!

JA! :wink:

Den synes her hos meg :slight_smile: Refresh? Skru av nissehatt-blocker i nettleseren?

1 Like

Virker nÄ :smiley:

1 Like

Vi har nÄdd 10 000 kr! Men, jeg er sikker pÄ at vi klarer mer :smiley:

3 Likes

burde kanskje summere opp det som har blitt gitt til andre formÄl ogsÄ sÄ ser det bedre ut :wink:

1 Like