Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gi ditt bidrag til juleaksjonen 2022 🎅

TLDR: Støtt Barnekreftforeningen via TekInvestors juleaksjon, få nisselue på avataren din ut desember


Kjære TekInvestorer,

I Juleaksjonen 2016 samlet vi inn nok penger til å kjøpe over 300 malarianett og reddet kanskje liv?

I Juleaksjonen 2017 ga vi til sammen over 30 000 kr for å hjelpe barn med kreft og barn av rusmisbrukere.

I Juleaksjonen 2018 og 2019 ga vi til mange forskjellige veldedige formål :slight_smile:

I Juleaksjonen 2020 ga vi nesten 60 000 kr til Barnekreftforeningen mange forskjellige veldedige formål :slight_smile:

I Juleaksjonen 2021 ga vi over 32 000 kr til Barnekreftforeningen og andre formål :slight_smile:


Hva får vi til i år?

Som investorer i verdens rikeste land har vi mer enn de fleste, og et lite (eller stort) bidrag fra oss alle kan gjøre en stor forskjell for barn og foreldre som har det vanskelig.

Jeg foreslår at alle som kan donerer litt (eller mye) til Barnekreftforeningen, jeg har satt opp en innsamlingsaksjon hos de direkte.

Du kan selvfølgelig også donere til et annet formål. Skriv gjerne i denne tråden hvilket formål du har gitt til og hvor mye, så kan vi telle opp og se hvor mye vi bidro med til sammen i slutten av desember :slight_smile:

Tradisjonen tro vil alle som bidrar i Juleaksjonen få nisselue på avataren sin ut desember :slight_smile:

God førjulstid! :santa:
Hilsen TekNissen

PS: Husk å bruke denne oversikten fra Innsamlingskontrollen for å finne veldedige formål som ikke lurer deg.

@trust_level_1 @trust_level_2 @trust_level_3 @trust_level_4

14 Likes

Ble Anonym ser jeg men gitt en liten slant.

2 Likes

Liten slant herfra også. Fint tiltak🙂

2 Likes

Flott, jeg har også gitt 500 kr på vegne av alle Insidermedlemmene våre :slight_smile:

6 Likes

:santa: :+1:

1 Like

:clap::clap::clap::clap:

1 Like

@Evilfreud, har du en oversikt over gode innsamlingsaksjoner til Ukraina?
I år går pengene den veien, det har også onkelungene fått beskjed om (å akseptert) :slight_smile:

Edit:
Helst noe sivilt som går rett i arbeid - ikke som Røde Kors hvor pengene havner rett på en konto til senere bruk.

4 Likes

Fint tiltak! :clap:

3 Likes

Har gitt 10000 kr til Frelsesarmeen julegryte.

10 Likes

Med en refresh av siden skal dere som har bidratt til nå fått nisseluer. Jeg har flere luer i sekken, så her er det bare å bidra!

Har gitt noen hundrelapper til Alta matstasjon. Blir ikke like mye som tidligere år, siden alt er blitt dyrere dessverre.

5 Likes

Alle bidrag monner! Takk til @Oilimp og @h3nk1 som har fått nisseluen tredd godt nedover avataren :smiley:

2 Likes

Gir til Frelsesarmeen i år som tidligere år. Registrerer alltid skattefradraget (via hjemmesiden deres).

Husk skattefradrag (for støtte over 500 NOK)! Da kan du gi litt mer og sørge for at staten bidrar i det du mener er en verdig sak :wink:

3 Likes

Støtter selvsagt denne til barnekreftforeningen. Bra tiltak.

2 Likes

Flott tiltak :clap::clap:

2 Likes

Støttet, fint tiltak.

2 Likes

Tusen takk! Nisseluer er på vei :smiley:

Gitt et lite bidrag til barnekreftforeningen, tiltak som støttes!

2 Likes

Slengte inn et bidrag jeg også! bra formål.

2 Likes