Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2023 🎅

TLDR: Støtt Barnekreftforeningen via TekInvestors juleaksjon, få nisselue på avataren din ut desember


Kjære TekInvestorer, for åttende året på rad ønsker jeg velkommen til TekInvestors Juleaksjon!

I Juleaksjonen 2016 samlet vi inn nok penger til å kjøpe over 300 malarianett og reddet kanskje liv?

I Juleaksjonen 2017 ga vi til sammen over 30 000 kr for å hjelpe barn med kreft og barn av rusmisbrukere.

I Juleaksjonen 2018 og 2019 ga vi til mange forskjellige veldedige formål :slight_smile:

I Juleaksjonen 2020 ga vi nesten 60 000 kr til Barnekreftforeningen mange forskjellige veldedige formål :slight_smile:

I Juleaksjonen 2021 ga vi over 32 000 kr til Barnekreftforeningen og andre formål :slight_smile:

I Juleaksjonen 2022 ga vi over 22 000 kr til Barnekreftforeningen og andre gode formål!


Hva får vi til i år?

Selv om vi bidrar med kapital til mange kreftforskningsselskap kan vi også bidra direkte til pasienter og pårørende som trenger det aller mest.

Jeg foreslår at alle som kan donerer litt (eller mye) til Barnekreftforeningen, jeg har satt opp en innsamlingsaksjon hos de direkte.

Du kan selvfølgelig også donere til et annet formål. Skriv gjerne i denne tråden hvilket formål du har gitt til og hvor mye, så kan vi telle opp og se hvor mye vi bidro med til sammen i slutten av desember :slight_smile:

Tradisjonen tro vil alle som bidrar i Juleaksjonen få nisselue på avataren sin ut desember :slight_smile:

God førjulstid! :santa:
Hilsen TekNissen

PS: Husk å bruke denne oversikten fra Innsamlingskontrollen for å finne veldedige formål som ikke lurer deg.

@trust_level_1 @trust_level_2 @trust_level_3 @trust_level_4

6 Likes

Med det antall brukere det er på Tekinvestor nå burde vi greie å slå rekorden på 60 000 fra 2020.

Sleng dere på!

6 Likes

5 Likes

Slang meg på 500, fin ting å være med på og noe de fleste har mulighet til👍

3 Likes

Kudos til @pdx for å legge til rette for en god sak hvert år!

image

4 Likes

Fantastisk, nisseluer er utdelt! Mulig dere må laste siden på nytt for å se de :slight_smile:

Dette ville jeg støtte!

4 Likes

Enig med theroger om at vi bør kunne slå rekorden i år

image

4 Likes

PS:
For dere som vil gi 1000 kroner så legger dere inn personnummeret så kan dere gi 1282,- da ender dere på 1000 blank etter skattefradraget :wink:

6 Likes

Godt tiltak og verdig sak, pdx. Gav 641.

God jul alle sammen!

3 Likes

Bra tiltak, som vanlig! :+1::heart:

4 Likes

Fantastisk, vi er over 12 000 kr allerede!

Nisseluer er utdelt til @WernerVonHaussenberg @Do2Do, @Tholmoy, @Urban66,@Kosdeg @Kraamz @Jarl2 @leigad @Birgitte @ketilaaj @theroger @h3nk1 @Paddy80 @solskimm @Hpbjorn @Cheerup @Johan1 @LaRosaleda @AndyO @Krafer @anon50125742 @aTinyHorse og @nhy1024 (hvis jeg har glemt deg eller du har bidratt anonymt og vil ha lue likevel, si fra!)

…og nissen har flere luer i sekken, så her er det bare å bidra!

8 Likes

Bra initiativ! (hva er vel altruisme dersom man ikke kan slå slå seg på brystet og skryte av sin endeløse godhet etterpå?) :slight_smile:

6 Likes

Støttet! Godt insj, og takk for et fint år på TI!

3 Likes

Nisselue test :slight_smile:

1 Like

Oj ser ut som om jeg har klart å skrive med stor "J " når jeg donerte.

2 Likes

Måtte matche @h3nk1 ! God jul!

5 Likes

Nisseluer er utdelt, og vi har nådd 15 000 kr!

5 Likes

Det kryper oppover :slight_smile:

3 Likes