Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2023 🎅

Duh, trodde at om jeg ikke krysset av “skjul navn” sĂ„ doxa jeg meg selv, men det var bare brukernavnet pĂ„ TI likevel det :grinning:

2 Likes

Du mÄ nok donere igjen :joy:

1 Like

No hat for you😂

Slenger meg pÄ. Skal bli godt med en varm og god nisselue.

image

3 Likes

Han er sparsom med de luene sÄ ikke fÞl deg trygg.

1 Like

Den Ärlige gaven til Frelsesarmeen er nÄ i boks, selvsagt med skattefradrag :slight_smile:

2 Likes

Bidrar til Alta matstasjon, som deler ut mat og julegaver til de som sliter med Ăžkonomien.

2 Likes

Veldig bra, vi har bikket innsamlingsmÄlet pÄ 20 000!

Men jeg tror vi kan klare mer! Hvem tar oss over 22k? :smiley:

9 Likes

Wow! Bikket 32 000 nÄ :clap: :clap: En person med 10 000 :angel:

6 Likes

Fantastisk! Nissen har notert dette Einar! :partying_face:

1 Like

Frelsesarmeen julegryte har fÄtt det vanlige bidrag og sÄ ble det 500 til Juleaksjonen.

1 Like

StĂžttet selfĂžlgelig iĂ„r ogsĂ„đŸ˜Š

1 Like

StĂžttet!
Fint Ä fÄ lÞftet denne igjen.

1 Like

Bra @pdx! StĂžttet

Edit: mulig denne trÄden mÄ lÞftes? Jeg sÄ nisseluene og sÞkte opp trÄden


2 Likes

IMG_2355

Dukket opp bÄde Kinkynisser, OCD rammede forumbrukere og FTF pÄ giverlisten.

4 Likes

Flott! Skal dele ut luer til bÄde FTF og andre nisser i kveld :slightly_smiling_face:

Kreativt med fake givernavn og kommentarer, men kanskje mest egnet i lukkede rom? Usikker pÄ om det gir det Þnskede etterlatte inntrykket nÄr slikt publiseres (og blir liggende for all fremtid) pÄ barnekreftforeningens nettside, som hoster innsamlingen. La oss unngÄ at barnekraftforeningen mÄ bruke ressurser pÄ Ä innfÞre BankId for ID av alle givere :grinning:

3 Likes

Ja, la oss holde oss til den gode saken ogsÄ her! :smiley:

Luer er utdelt til giverne jeg sÄ her og i listen til innsamlingen, men hvis hodet er kaldt og ikke burde vÊrt det, ta kontakt sÄ fikser jeg lue :slight_smile: