Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg synes han kan få mer enn ti. Han fortjener å ha bygget en enhjørning.

4 Likes

Høres ikke heeelt ut som en vinner med Birkballe og Levinsky? :grimacing:

1 Like

6 stk. er oppgitt som primærinnsidere og de har samlet 217 000 aksjer dvs. et snitt på 36 000 aksjer. Dette sier vel alt. Finansdirektøren har 0 stk. !!

1 Like

Han tjente sikkert rått på IOVaxis-opsjonen når han satt hos Locus Walk, og er happy med det :slightly_smiling_face:

1 Like

Chief Financial Officer Lubor Gaal has been granted 400,000 share options.
Following the grant, he holds 0 shares and 700,000 options in the Company

Han her deler samme entusiasme ser jeg :sweat_smile:

Nå er det ikke vi som er Targovax-aksjonærer som har tjent mest penger på børsen de siste årene (for å si det forsiktig), men jeg vil oppfordre alle her inne til å bidra med en skjerv til TekInvestors juleaksjon, vi kan trenge flere røde luer her inne:

Rett til innsamlingsaksjonen;
https://innsamling.barnekreftforeningen.no/team/tekinvestors-juleaksjon-2022

4 Likes

selv om de har opsjoner så burde de betale av egne penger også for aksjer for å vise at de har troa. Et godt tegn utad for selskapet om de ansatte hadde gjort dette. At de ikke gjør det viser kun grådighet.

The exercise price
of the options is NOK 1.15. The exercise price is equal to the volume weighted
average trading price of the shares of the Company on Oslo Børs on the date of
the grant

2 Likes

Siger lenger og lenger ned,kjøpe nå eller skal vi ned på krona?

Jeg ville ventet med å kjøpe.

ja skal ikke se bort fra 1kr eller lavere, da “tapere” ofte blir solgt før året er omme for å få igjen tapet på skatten neste år.

Akuratt det er nok de fleste ferdig med nå. Sjelden man holder på med slikt i romjula :slight_smile:

Har man ASK koto som skal avsluttes så er fristen i morgen for DnB sine kunder.

1 Like

Kjøp først når CFO Gaal får trua :blush:

kjøpte ei lita skjerv no

1 Like



7 Likes

Så hvem skal vi ha tillit til ? Erik eller Agnete ? Er det dit journalisten vil ha oss ?

Synes ellers at opsjonsprogrammet er uten nødvendig magamål.

1 Like

Enig. Vurderer situasjonen som 50/50 opp eller ned. Kan gå voldsomt i alle retninger. Jeg har tapt nok i denne aksjen, så jeg avventer! Hadde regnet med at kursen skulle vært høyere nå, hadde også forventet flere nyheter. Jo lengre tid det går, jo mer kritisk blir det her. Faren for en emisjon ved neste nyhet, stiger betraktelig! Det vil dempe kursoppgang, det ser vi jo allerede! Kursen rører knapt på seg på gode meldinger, tragisk.

Tror ikke det er noen grunn til å sette disse opp mot hverandre. Hvis jeg husker riktig så var Fredriksens uttalelse i sammenheng med en indikasjon hvor det i USA er Keytruda som er den eneste godkjente sjekkpunkthemmeren.

Når det gjelder din kommentar om opsjonene er jeg enig at det gjerne kunne vært strukturert annerledes, strike price lik dagens aksjekurs gir en belønning for medioker performance. En kurs på 2 x 3 dagens aksjekurs hadde gitt et riktigere bilde på hva som er suksess.

4 Likes

Just presis !

2 Likes