Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Det var en observasjon fra min side slik det så ut før/på åpning. Det så j… tynt ut på vei nedover. Problemet er vel tredelt, aksjonærsammensettinga, ødeleggende utlån av aksjer som har pågått over lang tid, og en generell manglende interesse for selskapet. En stor og utløsende milepæl (eller flere) er enda ikke meldt til markedet.

1 Like

Jeg foreslår en sykt utvannede emisjon rettet utelukkende mot stabile eiere. De behøver ikke hente mye penger i den omgang. Så kjøre en skikkelig spleis så vi havner på 50 kr pr stk.

Disclaimer: det er fredag

1 Like

Enig. En emisjon blamt eksisterende aksjonærer ført er mest aksjonærvennlig. Sats på 60 mill og kurs 1,75 så får man bort værste presset mens man forhandler og signalisert til omverden at aksjonærene står bak Targo. Sikkert mulig å få garantister for et slikt beløp.

1 Like

Emi 50% over kurs er ikke noe T har fått til tidligere. Tenker du etter en eller annen kursdrivende hendelse?

Ledelsen i TRVX har ca 36mill aksjer å tilby investorer i en rettet emisjon. Med en kurs på feks 0,9 så dekker dette 3 mnd drift. Dette er derfor ikke noe godt alternativ uten at det kombineres med en annen pakke. Skal det utvannes mer så må dette foreslås på en EGF eller vanlig GF til våren.

Når EW i våres informerte om en svært offensiv strategi med mange skudd på mål så håpet jeg at kursen skulle stige i 2022 gjennom en god nyhetsstorm. Jeg håpet at kursen kanskje kunne lande rundt kr 3 slik at vi kunne kjørt en emisjon på ca kr 2,5 før man fikk inn en god deal med en parter på cRNA våren 2023. Nå har ikke det skjedd og vi er fortsatt på krona.

Den nyhetsstormen jeg håpet på har delvis kommet, men uten kanskje å få frem de helt store overskriftene som markedet har trigget på. Spesielt cRNA har blitt pakket godt inn delvis bevisst fra TRVX pga patentrettigheter som ikke er på plass. En annen årsak kan også være at de er i dialog med investorer som ønsker litt radiotaushet før avtalen er på plass. Det har vært unaturlig stille i høst og jeg håper og tror at finanspakke kan dukke opp når som helst.

Får TRVX på plass noen kroner så tror jeg nyhetsstormen fremover tas imot på en helt annen måte.

4 Likes

Ja jeg også håper de forhandler frem en finansiell løsning. Eller sa skal vel Hansen og Levinski til USA og snakke om cRNA i januar. Det betyr vel at de da må kunne slippe ut noe mer info etterhvert.

TRVX har nå avtale på TG, avtale på Oncos dvs 2 av 3 bein med aGenus, så jeg venter nå bare på en avtale på cRNA med aGenus og hvor amerikaneren kommer med finans av et slag ifbm JV e.l . Det betyr at avtale nr3 kommer når IP er sikret
I mellomtiden blir det lav formueskatt på dette papiret, men neppe i 2023 !!!

7 Likes

Min roadmap er at Iovaxis kicker inn i januar.
Det gir det dem litt tid. Så blir det en cash-deal på cRna etter Q1. Kanskje også litt hype på kursen etter konferansen i slutten av januar. I mellomtiden Zzzz

3 Likes

2022 ER SNART OVER

9 Likes

EPO
30.11.2022 New entry: Communication of intention to grant a patent

https://register.epo.org/application?number=EP20717904

Saker registrert på Targovax

https://register.epo.org/advancedSearch?searchMode=advanced&pn=&ap=&pr=&fd=&pd=&prd=&grd=&ufd=&urd=&pa=Targovax&in=&re=&op=&ic=&ti=&apl=&recent=+

8 Likes

Det ser ut til at den 15. desember 2022 er det registrert overdragelse fra Targovax ASA rettighetene til flere pantent til Targovax Solutions AS.

Registrert ogå i patentsaken:
All documents: EP3140320

2 Likes

Henger på greip det. Noe annet ville jo ha vært litt rart.

1 Like

Ja det kan det være om det er en del av virksomhetsoverdragelsen. Ble al virksomhet overført til T Solution AS eller er det noe igjen i ASA selskapet?

Hvor ligger cRNA nå ?

Såfremt selskapet søker i egen regi (never know ?) og man ikke klargjør noe for salg/transaksjon, så søkes det antakeligvis direkte fra Solutions når det gjelder cRNA.

Tok en litt nærmere titt. Ser da ut som man (foreløpig ?) kun flytter på IP knyttet til TG og peptider, og lar Oncos og vektorene ligge igjen i ASA. Noe å undre seg over ?

5 Likes

Hvem er Linda Huser?

1 Like

Hva er poengetHva er planen ?

2 Likes

Rendyrke et driftsselskap.

1 Like

samt styremedlem i Targovax Solutions

2 Likes

En teori kan være at motparten som forsøkte å bestride TG-patentet vil betale TRVX for å få del i patentet siden de tapte så det sang i første runde. Kjøper de 50 % av Targovax Solutions får de og TRVX like rettigheter i TG men de stenger ute alle andre som måtte være interessert. (Patentene vedr Oncos er ikke søkt overført til Targovax Solutions) .

Just a thought :wink:

10 Likes