circAde - liker det. Nerde-branding.
De skal jo ikke levere circRNA, de skal levere noe som får kreftcellene til å produsere sirkulært RNA, som igjen vil ta livet av sin host.
Hadde jeg vært kreftcelle hadde jeg følt meg sveket og rundlurt
circAde - liker det. Nerde-branding.
De skal jo ikke levere circRNA, de skal levere noe som får kreftcellene til å produsere sirkulært RNA, som igjen vil ta livet av sin host.
Hadde jeg vært kreftcelle hadde jeg følt meg sveket og rundlurt
Spør dere selv nå folkens:
A) Jeg er Targovax-aksjonær fordi det er viktig for meg at søknaden om IP blir sendt inn i måned X?
B) Jeg er Targovax-aksjonær fordi de er plassert midt i sweetspoten på et vanvittige spennende område hvor de bekrefter at de har fått verifisert et Proof of Concept hvor vectormekanismen ser ut til å gjøre jobben og hvor ingen andre har klart å skape et effekt system for det samme?
Hint: Faktor A kan utgjøre 10 % økning av selskapsverdien, faktor B muligens 20 - 40 gangen?
De sitter på noe som er unikt ( i følge dem selv), men det unike her blir tydeligvis hverken priset riktig eller appellerer til omverden - det er merkelig?
Det kan se ut som om en finansiell forutsigbarhet er det eneste som må på plass for å løfte aksjen å gi den status.
Hvor mange i «omverdenen» har fått høre om circAde? Er vel omtrent TI og de 6-7 på CMD? Markedsføringen starter ikke enda, det kommer bare små drypp. Jeg forventer at de skal presentere prekliniske resultater på en konferanse i nær framtid, etter IP er sikret.
Og husk at ingen av «den jevne investoren» der ute skjønner en dritt av hva som foregår.
Jeg for min del tenker at vi som har nerdet oss halvt ihjel på dette og har sett potensialet til mRNA sin arvtaker har en edge i ft. resten av markedet, og jeg er posisjonert deretter. Så blir det enten gull eller gråstein nok en gang.
De guider fortsatt circular RNA Technical proof-of concept data 2h 2022
Har man fått data?
Ikke lenge til om de fortsatt guider 2h i år
Se i den røde ringen
Men data?
Kan ikke huske at innsending skulle meldes. Utdypende info var ikke ventet før på nyåret. Det blir spennende med PR for cRNA, det tipper jeg er nøye planlagt og at vi vil få oppmerksomhet så det holder.
Med 200 mill for selskapet, vil fremtidens kapitalbehov være helt ubetydelig for hvorvidt man kjøper seg en del av Targovax eller ikke.
Moderna gikk bra på nyhetene om mRNA og økte MCAP med 200mrd. Ikke ubetydelig.
Penger nå er ikke bra for oss som er i aksjen, så det ønsker hvertfall ikke jeg.
Det er vanskelig å riste av seg et dårlig rykte og når det er småttrading, godt hjulpet av nedsalg fra en bestemt stor eier, som gruser kursen, så må vi kanskje vente til det fundamentale slår inn. Det er mest drittslenging basert på historisk kurs og et fremtidig kapitalbehov som er peanøtter.
Jeg tørr ikke si hvor mange X som er potensialet, om Targovax får uttelling. I frykt for virke useriøs. Videre vil uttelling i en gren øke sannsynligheten for uttelling i neste betydelig.
Da kan vi regne med den konferansen i USA i Januar som et tidspunkt å slippe katten ut av sekken på?
Den informasjonen kommer når den er beskyttet. Og så kjører de på utifra en planlagt strategi.
At den times til en konferanse anser jeg ikke som så veldig sannsynlig.
Det her blir jo ikke agurknytt, så hele bio-tek verden vi få det med seg og store deler av finans-verden. Hvor mye ordinær mediaomtale utenfor Norge vi kan håpe på er ikke godt å si. Jeg tror det kan bli betydelig.
Når er den beskyttet? Ved innvilget patent om 2 år?
Patenter er beskyttet fra innsendelse.
Ja, men den skal også innvilges og forhåpningsvis ikke være i konflikt med andre patenter " på trappene " - vi håper de nå er i forkant siden de har proof of consept basert på dokumenterte data som underbygger IP patentet
Er det noen link for å se presentasjonen hos DnB?
Glemte å melde meg opp, og fikk ikke registrert nå.
Tror ikke den sendes digitalt🤷♂️
Det gikk som det pleier idag. Melding, konferanse og nedgang. Ingen skjønte en dritt av presentasjonen til EW idag heller.
var du der?
Denne aksjen trenger så desperat en større aktør som setter skapet på plass. Latterlig at småpenger faktisk kjører kursen 2-3 % i minus på en dag med svært gode nyheter.
At FDA har godtatt et studieopplegg med avlesing av biomarkør som endepunkt er veldig bra.
Etter hva jeg kan forstå av denne artikkelen så får man utrolig raskt indikasjoner på om det fungerer eller ikke.
- Monitoring treatment. A decrease in the quantity of ctDNA suggests the tumor is shrinking and treatment is successful.
- Monitoring periods with no symptoms (remission of cancer). A lack of ctDNA in the bloodstream indicates that the cancer has not returned.