Jeg tror noen må ta mer enn 10 mill aksjer for at det skal føre til endringer. Helst opp mot 20 mill. Om det skulle påvirke på lenge sikt hvertfall.
Hadde vært hyggelig det. Nå har jo de private på topp 50 bidratt bra vil jeg si.
Jeg tror noen må ta mer enn 10 mill aksjer for at det skal føre til endringer. Helst opp mot 20 mill. Om det skulle påvirke på lenge sikt hvertfall.
Hadde vært hyggelig det. Nå har jo de private på topp 50 bidratt bra vil jeg si.
35.000 kr var det som skulle til for å senke kursen rett tilbake, utrolig reaksjon på en god melding … alt handler om finans og p t intet eller svært lite om potensial og samarbeid - skrekk og gru for hvordan selskapet har havnet her, og dessverre viser historien hvordan … og hvorfor
BGBIO går 10, snart 20% , men de har Mohn som solid støttespiller… I envy
10 mill intraday gjorde nok vei i vellinga det ja. Men da var det nok svært gode nyheter som lå i newswebben ved daggry. Jeg er av den mer beskjedne typen.
Jeg sitter med følelsen av at noen aktivt prøver å holde kursen nede! For hver gang det er et lite forsøk på å bryte over 1,2 så smeller kursen ned igjen og så holder kursen seg i samme range! Får håpe at noen kjøper etter DNB konferansen.
Det er nok skattemotivert omsetning som holder kursen nede. Slik vil det være et par uker til.
Har du trua og penger er det vel nå du skal kjøpe ?
Synd, for det er noen spørsmål som jeg gjerne skulle ha fått svart ut i full offentlighet. Som f.eks:
Er selskapet komfortabel med emisjonsvedtaket fra siste GF når det gjelder innhenting av kapital ? Hva er egentlig omstendighetene knyttet til kravet om prekliniske studier i Kina. Hva er bakgrunnen for at det er ansatt en PM i Kina ? Med få ord, hva handler den pågående patentstriden egentlig om, og er denne prosessen en hemsko for selskapet når det gjelder videre utvikling og kommersialisering av TG ? Vet selskapet dessuten hvem som er opponenten, eller er motparten fortsatt ukjent og må identifiseres basert på spekulasjoner ? Ble POC (cRNA) i sin endelige form presentert på Q3 ? Dersom patentsøknad (cRNA) enda ikke er sendt, vil selskapet melde at søknaden er sendt ?
Det er vanligvis kun 1-2 spm etter hvert innlegg. Foreslår at du tar en telefon.
Det er dessverre ikke full offentlighet.
Ut fra salgspostene er det private investorer som kjører denne ned i dag … tidligere var kursen holdt i sjakk mer av algo - ikke i dag … foreløbig
Ingenting skjer med denne aksjen før de får avklart hvordan pengene skal skaffes. Frustrerende situasjon! Det meste tyder på at det er aksjonærene som skal bli rævkjørt, nok en gang.
Da er visstnok herr Gottor forsvunnet fra LinkedIn som PM i Kina.
circAde vector I+II+III. Kjært barn har mange navn, men det er kanskje slik man ønsker å presentere og navngi det man skal beskytte i IP ?
De skal ikke døpes før IP er sendt, eller kanskje enda senere.
Mulig det lettes litt på slørene idag hos DnB?
Det var det da. IP kan jo være sendt for alt vi vet.
De har sagt de vil melde når den er sendt. Det er nok rett rundt hjørnet.
Blir bare forvirra av det her. Når har de sagt det ?
På mail og tror kanskje det ble sagt på investormøte?
“Takk” kan vel evt bekrefte det?
Altså ikke noe offisielt. Har en mistanke om at det er en vesentlig forskjell mellom sendt (uavhengig av distribusjonskanal) og det bekreftes av EPO at søknaden er mottatt og registrert som en godkjent og fullverdig søknad. Det spørs om selskapet vil melde noe før det siste er på plass ?