Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Globalicofund - ICO-fond for kryptovaluta

nådde ikke minimums nivået eller “soft-cap”

Ja det var dumt. Jeg må si at jeg er skuffet over innsatsen til teamet. Mange gode innspill ble gitt underveis, og få av dem ble implementert selv om de kunne vært gjennomført med bare en halvtimes innsats. For eksempel å oppdatere nettsidene som hadde flere feil og var lite selgende, eller forsøke å få eksisterende eiere i fondet til å investere mer.

De brukte for mye energi på å har ordnede forhold og være “seriøse” i forhold til å selge inn ideen. Det virker for meg som at de egentlig ga opp for et par uker siden, eller med hensikt ga opp for å slippe å jobbe med et for lite fond.

Vi får håpe de får til mer neste gang!

2 Likes

Hei.

Ser att dere prøvde dere ut på fond.
Personeli har jeg blir spammet opp og ned på masse fond eller investor plattformer, og til dags dato ikke fått et øre tilbake. (Brukt rundt $30 K USD på dette)

Da lurer jeg på om det finest et fond lignende opplegg som er sikkert. Jeg liker planen og ideen og trur innerst inne att det finest et som er sikkert og bra. Men har sluttet å lete siden det vokser fortere med å sitte med en coin en å miste alt.

Noen som har erfaring med dette ?

1 Like

Jeg ville sjekket ut https://jadeprotocol.io/

Det er et VC-fond. Høy risk, KAN være scam, men kan også være en gylden mulighet. Jeg har en del der.

Ellers ville jeg personlig, om jeg ikke skulle brukt tid på krypto, kjøpt C20 som ligger på Ethereum (snart også på Polygon). Den har alle topp 20 coins, bortsett fra stablecoins.

Føler med deg når det gjelder scams. Har mistet mye mer enn deg på det. Hundrevis av ETH ble spyttet inn i noe som viste seg å være scam, på det tidspunktet totalt verdt en god del mer enn det du har mistet. Det verste med det var at jeg da ikke fikk investert så mye i krypto, størsteparten av det jeg hadde gikk til scammen :grimacing:

Takker for svar VargVemund.

Skal Absolutt sjekke dette ut.

1 Like

Her er for C20 foresten, har fulgt dem i flere år. Tror du kan kjøpe direkte fra dem også. De har C10 i tillegg, som er indeks med cash-hedge - personlig mener jeg C20 er rimeligere nå da. C10 vil gå mindre opp, men også beholde mer verdi når markedet snur. Invictus Capital - Grow your wealth with innovative investment funds