Hvis du dytter edderkoppene med musepekeren sÄ dÞr de !
Ikke verdens beste hitboxer pÄ mobil, men etter litt jobb er bunnen av skjermen fylt av dÞde kryp.
Jeg trodde noen sekunder at skjermen min hadde sprukket.
Dette minner om funcom sine halloween utgivelser, nydelig
Fantastisk, digger detâ:+1:
Jeg jakter nÄ kryppedyr med musenmarker⊠de dÞr!!!
Fantastisk innsats, sÄnt er kult! litt edderkopper allikevel mÄtte selvfÞlgelig bytte fane tidligere eg au tips kanskje edderkoppen kan fange noen av dem i nettet sitt neste gang!
Benytter anledningen til Ä takke @pdx og alle skribenter for et flott forum, jeg er ikke noen Halloween-mann, men fikk litt community-fÞlelse av dette likevel Setter stor pris pÄ Ä kunne sjekke innom her hver dag og lese!
Er selv ikke vokst opp med Halloween, men synes nÄ det er en artig event nÄ i den tristeste tiden av Äret.
Har ikke sansen for Halloween, men Lossi 12.desember er en god, gammel tradisjon i noen fÄ rogalandskommuner.
Halloween er ei kommersiell greier, slik som morsdag og farsdag ogsĂ„ har blitt, innboksen fylles jo opp av âgode tipsâ.
Edit: Jeg hadde stor sans for @pdx sitt stunt da
Har du julepakken klar ogsÄ, @pdx ? Betlehemsstallen til hÞyre for logoen og sauer og esler som vimer rundt? Vise menn har vi jo flust av allerede.
Vi har vel en god del sauer og esler ogsÄ
Jeg tenker et del av skjermen viser en fĂždsel minutt for minutt?
Moro sĂ„ lenge det varte, bĂ„de kravlende knott og tekstdekkende spindelvev. Men ânu rĂ€cker detâ.
Du fÄr ha en vinkel pÄ kameraet som gjÞr at det ikke gÄr helt NSFW.
Etter Ä ha overvÊrt et par fÞdsler vil jeg pÄstÄ at det hadde vÊrt mer passende under halloween enn i jula.