Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

God Halloween! 🕷

Håper alle får en fin halloween! For anledningen har jeg pyntet forumet med noen “bugs” og andre skumle overraskelser :slight_smile: :spider_web: :spider:

13 Likes

Kryppedyr… det klør! :spider: :ant: :cricket:

1 Like

Egentlig hadde jeg også edderkopper på skjermen, men da jeg testet det i går og en feit spidey kravlet over skjermen holdt jeg på å kaste mobilen i veggen - så tenkte å gjøre det billig for dere og droppe de :sweat_smile::smile:

7 Likes

Må fjerne den posen med gamle bananer…

4 Likes

Aa :+1:

1 Like

Hvem ønsker edderkopp, utenom meg? :sweat_smile:

6 Likes

…jeg er den eneste som begyndte å prøve å klore vekk fluene fra skjermen? :sweat_smile:

4 Likes

Så artig! Veldig gjennomført event, credz :jack_o_lantern::jack_o_lantern:

4 Likes

Skjønte ingenting selv idag morges🤣

2 Likes

Blir erstatningskrav dette @pdx. Hjalp ikke med fluesmekk men en hammer tok knekken på udyrene :sunglasses:

6 Likes

tenor (3)

3 Likes

Hahahaha :rofl: Vittig! Måtte gjennom flere apper og nettsider før jeg slo meg til ro med at det ikke var min telefon, men TI :sweat_smile: …men hadde likt edderkopper da :spider: :spider_web:

5 Likes

Haha, herlig! Følte meg som en gammel mann der jeg satt og klødde på skjermen :sweat_smile: (er 36, så kan diskuteres)

5 Likes

Kona likte ikke stuntet til @pdx😂

3 Likes

Da blir det ny skjerm etter helgen…

3 Likes

Stilig Halloween side :smile:

3 Likes

Kult, nå satt jeg og klora på skjermen mens folk på cafeen så rart på meg. Takk @pdx <3 :fu:t2:

7 Likes

Edderkopper og slanger hadde nok gjort susen med og skremme folk her .

2 Likes

Det går mot kveld, så det er vel på tide å slippe løs edderkoppene… dere er advart :smile::sweat_smile:

10 Likes