Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

God nytt år! 🥳

Godt nytt år alle sammen! Håper 2026 gir avkastning på alle plan :slightly_smiling_face::star_struck:

19 Likes

Takk for det gamle! Ingen slemme drawdowns i 2026!

7 Likes

Godt nyttår folkens! Satser på at det endelig løsner for Nekkar. Alle gode ting er fem (år)!

5 Likes

Godt Nyttår ønskes alle kjente, ukjente og tilfeldige døgenikter så lese detta🥳 Ein ska liksom sei takk for det gamla og men 2025 har igrunn ikke så møkje å skryta av imho sjøl om det for egen del har tatt seg opp på siste långsia her. Eg vil i den forbindelse minna 2026 på at det e lov å lera av tidligare år og kan nevna 1994, 2016 og 2012 som eksempler til etterfølgelse. Misforstå meg rett- eg harkje nåke å klaga øve- eg ekje dronevakt i Donbas, ikkje står eg i vannkø utenfor et teppebombet Gaza og eg har jobb, bil og hus-men me vil jo alltid ha det bedre år for år… Det minne meg på nåke litt alvorligt så eg vil nevna oppi de dårlige morsomhetene mine her:
Kvar veka e det ca 15 her i landet så e så långt nedi mørket at de ikke klare se lys der framme lenger, 10 av de 15 e gutter/menn. Eg harkje nåke godt svar på ka så kan gjøras, men eg tenke at hvis alle smile litt te dei rondt seg og e litt rundere i kantane både i kvardag og i sosiale media så kan det ikke skada. Me kan ha det i bakhåve tenke eg vaffal.

Ha en fortreffelig feiring, og måtte hangoveren treffe dere som kald silke på solvarm hud imorgen.

10 Likes

Godt nytt år :slight_smile: Fondslivet er rimelig chill. :stuck_out_tongue: Mest i år har kommet fra ren sparing av lønn, men litt avkastning har det blitt. :slight_smile: Kan leve med en sånn utvikling videre, men vi får se om 2026 blir året AI-boblen sprekker :slight_smile:

3 Likes

Godt nytt år!
2026 blir nok ikke de store investeringene. Turbon på bilen rasade på vei til Sverige så jag må ordne med det + ha en ny(ere) bil.Den jeg har har gått 250000km så det begynner å bli dags med ny likevel. Men uplanert.
Ellers kommer veldigt mye penger at gå åt på årets ferie (som også er et risiko-projekt) med Monte Rosa + nytt førsøk på Mt Blanc (som sket seg 2025) . Allt med guide, så det kostar både skojrta og et par bedre byxor. Men man lever bare en gång og nå har jeg muligheten. Så jeg tar den.
Lite intressante ting blir det på aksje-fronten; Rana Gruber ser ut at bli kjøpt opp og jeg må gjøre noe med pengene jeg får før aksjene. Har ikke noen plan, enda.

3 Likes