Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

GomSpace (GS Sweden AB) 🛰

Nei, men har en liten post her. Dette caset bekrefter bare min antagelse om at hvis du har lyst til å få stor avkastning, så er oppskriften å kjøpe aksjen og sitte stille over lengre tid. En vinner vil da ha en stigende trend. Plukker man ut en taper, ja da går det selvfølgelig ikke like bra.

2 Likes

Og vipps så var vi i 95… Så på denne i forrige uke. Burde sett litt lenger.

Omsatte for 26 msek i Q2 og EBITDA -16.4 msek og mcap nesten 2.6 milliarder. Her er det priset inn ekstremt mye nå.

1 Like

Finnes det noen bedre IPO?

Takket være meg er forhåpentligvis mange her inne søkkrike nå :wink:

Ler du like godt idag?

Funcom 16 Mai 2016 = 2.50
Funcom 28 Sept 2017 = 2.28

GomSpace 16 Mai 2016 = 12,50
GomSpace 28 Sept 2017 = 127,00

var inne i denne noen ganger men ble for utålmodig og solgte meg ut.et case som bare bekrefter min teori om de virkelige store pengene ligger i å finne et case sombare vokser og vokser over tid mtp trenden.

3 Likes

GomSpace er så parabolic man kan bli :smiley: Aksjen burde toppe ved 140 ved en avsluttende våg 3, eller gå till 180-240 kr i en våg 4. Etter det burde aksjen gå ned 60-80% frem til fundamentale tar igjen i 2018-2019. Meget pent av dere som holdt så lenge! Uten LaBull i spetsen hadde aksjen aldri nådd hit :stuck_out_tongue:

3 Likes

Grattis med gevinst… men det var mye mer å hente… :wink:

image

4 Likes

Ny avtale. Fryktelig synd jeg solgte meg alt for tidlig ut av denne her. En a v de største “tabbene” jeg har gjort på oppside-potensial.

01/11-2017 09:00:00: (GOMX.ST) GomSpace receives order from Sky and Space Global

GomSpace A/S - a subsidiary of GomSpace Group AB (the “Company”) and the UK company Sky and Space Global (UK) Ltd (“SAS”) have signed an amendment to the procurement contract between the parties signed on February 28, 2017. The additional order contains further development to increase the capabilities of the satellites. The total value of the new order is in the range of 13 to 15 million EUR and will be delivered according to the procurement contract. First delivery will be in 2018.

4 Likes

Du er ikke alene om å tenke det. Perfekt eksempel på aksje man bør selge litt og litt etterhvert som gevinsten øker. Fristelsen for å ta ut hele gevinsten tar ofte overhånd.

1 Like

Liker egentlig denne bedre, men descending/falling wedge er vel bullish?

Jeg venter bare på volumet for bekreftelse :slight_smile:

Koselig intradag trade, 5%. Kjøper tilbake om vi tar ut 100 kr.

1 Like