Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Goodtech ASA (GOD)

Ja, hehe. Tenkte det samme selv.

Margrethe Hauge ny konsernsjef i Goodtech

GOODTECH ASA: VURDERER RETTET EMISJON

Goodtech ASA: Rettet emisjon på NOK 45 millioner gjennomført

Emisjon unnagjort, meget sterkt. Sluttkurs i dag var 11.1. Emisjon på 10.80 som også var LOD.
Spent på ferden videre…

Edit: Da var første handelsdag etter emisjonen unnagjort. Stengte på 11.5 +3,6%. Kan ikke huske sist jeg var i en aksje hvor kursen gikk opp første handelsdag etter en emisjon. :grinning:

Her er en fersk investorpresentasjon for de som er interessert i å sette seg mer inn i selskapet.

201201-investor-presentation-vfinal.pdf (4,8 MB)

2 Likes

Goodtech fortsetter effektiviseringen av Nobel Biocare gjennom leveranse av en robotcelle

2 Likes

Denne analysen som er linket ganske langt opp er fortsatt veldig aktuell, anbefaler å ta en titt på den. Fremtidige triggere etc… Den er fra september/oktober og fra en flink kar på XI.

Goodtech leverer nytt pakkeanlegg til Orkla Foods

2 Likes

Disclosure of large shareholding in Goodtech ASA (“Company”)

Det er helt sinnsykt hvordan alle lemmen fortsetter å gjøre denne mannen rikere. Han kjøper -> andre kjøper den opp 50%. Han selger -> andre selger den ned 20%

Er long i denne og bryr meg egentlig lite om hva Spetalen gjør. Han er trader og han vil sikkert være ute med alt før vi ser Grevinnen og hovmesteren.

1 Like

Det var absolutt ikke noe dissing av folk som er aksjonærer i dette selskapet, jeg var det selv en lengre periode, men av folk som hermer etter Spetalen og dermed gjør seg selv fattigere og Spetalen rikere.

Hvis du har tro på selskapet, og er langsiktig, så har det da vel ingen ting å si om Spetalen er inn og ut i denne perioden!
Det går ikke an å skylde på andre.
Er man så usikre på egne vurderinger, så får man holde seg til indeksfond
Dette har vært et traust selskap i mange år, med dårlige marginer og en til dels bakoverlent ledelse.
Flere har sett potensialet i selskapet.
Nytt styre på plass, ny CEO, samt en klarere ESG profil.
Her er det bare å fortsatt sitte rolig, og bli med på oppturen i årene som kommer.
Blir ikke overrasket om selskapet skiller ut ESG delen etterhvert

Blir fint den dagen han ikke synes på aksjonærlisten lenger. Ingen ting er endret i caset. Selv solgte jeg alt i dag, hatt en fin reise til nå. Står litt på sidelinjen for å se på hvordan dette spiller seg ut… Satser selvfølgelig på lavere inngang, noe det fort kan bli hvis han skal selge alt. Noe jeg tror, ellers hadde han vel ikke solgt seg under 5% grensen i dag? Verste som kan skje er at jeg kanskje må kjøpe meg inn igjen til litt høyere pris. Gjør ingen ting, kan se på det som en forsikringspremie mot eventuell nedgang :slight_smile:

Goodtech ASA: Ny aksjekapital registrert

Aksjespareprogram for ansatte 2020 gjennomført

Goodtech skal levere nok en robotløsning til Valmet

Goodtech bygger ut Nynäshamn kommunes avløpsrenseanlegg

1 Like

Meldepliktig handel styret