Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gratis aksjekurs for deg som er medlem på TekInvestor :) [+ekstra rabatt for Insidere]

Klar for å lære mer om aksjer og bli like glup som de flinkeste på TekInvestor?

Nå får du tilgang til nettkurs som lærer deg å ta gode investeringsvalg.

Jeg har selv testet ut kursene og fått påfyll av masse nyttig kunnskap :slight_smile: :open_book:

Kursene er virkelig tettpakket med nyttig info, og gir deg en snarvei til forståelse av aksjehandel… og du får tettet de (bittesmå) hullene i kunnskapen du allerede har :wink:

Noen av de mest populære kursene du kan ta nå:

Prøv og lær gratis!
Vi har fått til et samarbeid som gjør at du kan teste investorkurs.no GRATIS i 3 måneder hvis du er eller blir Insidermedlem på TekInvestor og i én måned hvis du ikke er Insider enda.

Slik får du tilgang:

  1. Gå til InvestorKurs.no
  2. Start et abonnement
  3. Legg inn rabattkoden «TEKGM» for én måned gratis ELLER bruk Insider-koden du finner her for å få 3 måneder helt kostnadsfritt (verdi 291kr).

For å få 3 måneder gratis må du være eller bli Insidermedlem her på TekInvestor.

Blir du medlem av InvestorKurs nå får du også e-boken Invester smartere med aksjer med på kjøpet.

image

Lykke til! Nye kurs legges til fortløpende, så kom gjerne med forslag til kurs du vil ta så kan vi få laget de :slight_smile:

Hilsen Jørgen / pdx

22 Likes

Er det bindingstid, eller kan man tegne et tremåneders gratisabo som avsluttes etter 3 mnd?

Ingen bindingstid, bare å kansellere innen 3mnd så blir du ikke trukket :slightly_smiling_face:

Tror det ikke er et godt tegn for mine fremtidige investeringer at min første reaksjon er “Dette kan jeg da allerede!” :stuck_out_tongue: Får tvinge meg selv igjennom noen kurs og legge stoltheten til side, for mine framtidige investeringers skyld.

6 Likes

Bear Market Guide på Investorkurs

Et dypdykk inn i historiske bear markets, hvordan man kommer seg gjennom de og indikasjoner på at de er over :blush:

3 Likes