Tanker om hvor de kommer til å legge seg på neste emi?
Jeg tror det blir det samme som sist på kr 7,5.
Må de ikke gå litt ned, er jo ikke så sterkt marked som det var?
Samtidig har de utrettet utrolig mye i 2022. Blant annet har de fått Enova-støtte tilsvarende en tredjedel av markedsverdien (gitt at hydrogenfabrikkene blir bygget), og solgjengen viser til en voldsom vekst. Har troen.
Enig i det, men Enova støtten ble offentliggjort før/ila emi perioden sist uten at det ble fulltegnet. Jeg tror, som Macken_123, at kurs blir 7,5 om det blir EMI ila Q1.
Å få tunge institusjonelle investorer inn på på 7,5kr ved denne emien hadde vært gull. Selskapet har mye på gang, mye går som prosjektert og forhåpentligvis så må de ikke gi noen rabatt i denne runden.
Jeg har en god del aksjer i Greenstat og jeg er enig i at de har fått til veldig mye. De vokser raskt og har inntekter. Tror emi blir 7.5kr eller 8kr
For de som ikke mottar nyhetsbrevet: Oppsummering av året 2022 - Greenstat
Imponerende med 35 mill i omsetning innen solkraft. Klarer vi en dobling i 2023?
Emisjon med tegningkurs 8,5kr starter i dag.
1 krone / 13% opp fra forrige emisjon er jo allright gitt markedet i dag, så gjenstår det å se hvor mye de får inn.
Da var investorpresentasjonen ute også.
Håper på god respons på denne første emisjonen mot profesjonelle .
Er jo ekstremt mye som skjer på hydrogen-fronten for tiden, så her har de litt medvind. Ellers er det kanskje solsatsingen som har mest potensial på kortere sikt.
De har utvilsomt mye spennende på gang.
I følge mail fra Greenstat til aksjonærene nå i kveld så legger Greenstat opp til børsnotering i høst (q3?). Noen som er god på selskapsprising her og vil antyde hva noteringskurs vil kunne ligge på?
Vanskelig å prise den nå uten å vite hva de har i cash, hvor langt prosjektene er på vei og hvilke inntekter de generer ved notering. Mulig det kan regnes på nærmere noteringen. Jeg har ihvertfall tenkt å delta på den private emisjonen denne runden også.
Greenstat på crowdfunding plattform dealflow
Klassesignering! De tiltrekker seg dyktige folk:
Da har Everfuel hentet inn penger - blant annet til Hydrogen Hub Agder, hvor Greenstat eier 49 %.
Vil tro at man får mer hydrogenfabrikk for pengene ved å gå via Greenstat, siden Enovastøtten bare til dette prosjektet utgjør ca. 10 % av markedsverdien til Greenstat. Emisjonen er åpen:
https://greenstat.no/investor/emisjon
Bjørn Simonsen har også kjøpt Saga Pure sin aksjepost i Greenstat, og er dermed 9. største aksjonær. Mycket bra!
Da slipper vi å bekymre oss for at Saga dumper aksjer på første børsdag.
Det stemmer sikkert, men hvor har du lest/fått informasjon om det?
Fikk epost fra selskapet i dag, med påminnelse om emisjon + diverse info om rollen til Simonsen.
Ahh, takk. Jeg har ikke fått lest den e-posten enda