Over 2000 igjen nÄ og dollaren har styrket seg
1994? Under 2000 fremdeles⊠Ellers husker jeg sist den passerte 2000 (i 2020), hvor skuffet jeg var over kraften den ikke viste etter passeringen. Sammenliknet med sÞlv var den rimelig tam, sÄ jeg tror ikke 2000 passeringen betyr at den flyr av gÄrde.
Gull er litt mer pÄlitelig enn sÞlv da, som flyr bÄde hit og dit.
Viser 2000+ pÄ investing
Hmm, ser det. PÄ IG er den 1997. Men det har vel ikke all verden Ä si som sagt siden den normalt ikke flyr av gÄrde ved passering.
Husk at «hanken» nÄ er ferdigtegnet sÄ kan ikke sammenlikne med siste topp
Vi fĂ„r se, mĂ„ uansett passere 2070 fĂžr det beveger seg skikkeligâŠ
1780 til 2000 pĂ„ 1 mnd⊠det er da skikkelig spĂžr du meg. Det er jo ikke bitcoin vi holder pĂ„ nedâŠ
Joda, men jeg husker ogsÄ at vi ventet pÄ 3000 passeringen til SÞlv, den kom aldri. SÄ det er ingen garanti for at det fortsetter, selv om krigen hjelper en del.
Ingenting gÄr vel opp i en rett linje, men spol frem 1, 2, 3, 5 Är hva er prisen da?
â8000 dollar--
Gull 2024
SĂžlv 26,7
Ting er i ferd med Ă„ eksplodere.
Bitcoin og gull fyller til en viss grad det samme behovet, og det virker som om folk bytter litt pĂ„ hva de tror pĂ„ som er trygg havn. Jeg vil tro at en kombo av BTC og gull er det som pĂ„ et tidspunkt blir den trygge havnen, da de stjeler fra hverandres market cap⊠Hvis det da ikke er det at Gull er den trygge havnen og BTC er det stikk motsatte (som noen her mener) âŠ
BTC ser ganske bull ut nÄ, sÄ det kan vÊre den bremser gull litt om den bryter ordentlig ut.
Mulig den omvendte proposjonaliteten kun har en kortsiktig verdi⊠Men det er en del seriĂžse aktĂžrer (bla Lyn Alden) som mener at BTC er en ny parameter inn i gullverdi-âberegningenâ.
For de som fĂžlger ESM (Euro Sun Mining) er denne artikkelen interessant.
For et stort prosjekt som ligger i dette selskapet, er sentimentet viktig etter min mening.
Nei, bitcoin er en risk on asset, og gull er en risk off asset
Sikkert noe sannhet i det fremdeles, men ikke helt sikker pĂ„ om Oligiarkene og andre sanksjonerbare grupper ser det pĂ„ den mĂ„tenâŠ