Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Gull som investering đŸ„‡

Over 2000 igjen nÄ :pray: og dollaren har styrket seg

3 Likes

1994? Under 2000 fremdeles
 Ellers husker jeg sist den passerte 2000 (i 2020), hvor skuffet jeg var over kraften den ikke viste etter passeringen. Sammenliknet med sÞlv var den rimelig tam, sÄ jeg tror ikke 2000 passeringen betyr at den flyr av gÄrde.

Gull er litt mer pÄlitelig enn sÞlv da, som flyr bÄde hit og dit.

Viser 2000+ pÄ investing

Hmm, ser det. PÄ IG er den 1997. Men det har vel ikke all verden Ä si som sagt siden den normalt ikke flyr av gÄrde ved passering.

Husk at «hanken» nÄ er ferdigtegnet sÄ kan ikke sammenlikne med siste topp

Vi fÄr se, mÄ uansett passere 2070 fÞr det beveger seg skikkelig


1 Like

1780 til 2000 pÄ 1 mnd
 det er da skikkelig spÞr du meg. Det er jo ikke bitcoin vi holder pÄ ned
 :+1:t2:

1 Like

Joda, men jeg husker ogsÄ at vi ventet pÄ 3000 passeringen til SÞlv, den kom aldri. SÄ det er ingen garanti for at det fortsetter, selv om krigen hjelper en del.

Jeg tror vi kommer der. Men som du sier la oss passere 2070 fĂžrst og sÄ 

1 Like

Ingenting gÄr vel opp i en rett linje, men spol frem 1, 2, 3, 5 Är hva er prisen da?

2 Likes

—8000 dollar-- :slight_smile:

3 Likes

Gull 2024
SĂžlv 26,7
:rocket:

3 Likes

Ting er i ferd med Ă„ eksplodere.

5 Likes

Bitcoin og gull fyller til en viss grad det samme behovet, og det virker som om folk bytter litt pÄ hva de tror pÄ som er trygg havn. Jeg vil tro at en kombo av BTC og gull er det som pÄ et tidspunkt blir den trygge havnen, da de stjeler fra hverandres market cap
 Hvis det da ikke er det at Gull er den trygge havnen og BTC er det stikk motsatte (som noen her mener) 
 :slight_smile:

BTC ser ganske bull ut nÄ, sÄ det kan vÊre den bremser gull litt om den bryter ordentlig ut.

Gull monthly, desperat kamp for Ă„ hindre at cup&handle utlĂžses

Mulig den omvendte proposjonaliteten kun har en kortsiktig verdi
 Men det er en del seriþse aktþrer (bla Lyn Alden) som mener at BTC er en ny parameter inn i gullverdi-“beregningen”.

For de som fĂžlger ESM (Euro Sun Mining) er denne artikkelen interessant.
For et stort prosjekt som ligger i dette selskapet, er sentimentet viktig etter min mening.

Nei, bitcoin er en risk on asset, og gull er en risk off asset

1 Like

Gull vinner sÄ langt i Är blant de tradisjonelle aktivaklassene

2 Likes

Sikkert noe sannhet i det fremdeles, men ikke helt sikker pÄ om Oligiarkene og andre sanksjonerbare grupper ser det pÄ den mÄten