Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hakons trader portefølje

Siden @shadowsbane følte for ett sleivspark i min retning så skal jeg oppdatere.

10 000 - AXA - 17.7 - HODL
5000 - BGBIO - 18.6 kjøpt mer og har 10k på 18.8 - HODL
10 000 - KIT - 10.88 - Solgt på 11.76
2000 - NANO - 24.4 - solgt på 24.66
2000 - PCIB - 61 - solgt på 61,90
10 000 - TRVX - 7.29 - solgt på 7.71
2000 - ULTIMO - 63 solgt på 68. Kjøpt nye 7000 på 50.34 - HODL
10 000 - EPIS B - 1.26 - HODL

2 Likes

Det var kanskje et lite sleivspark og…, men mer ment som et poeng for en annen bruker. Og for all del kudos for at du tør å legge frem valga som du gjør.

Jeg er forøvrig også i minus på traderpotten…

5000 NHY på 29.40…
130k QEC på 1.61

1 Like

Er man kjekke kjekkesen så må man tørre å vise seg på de mindre gode dagene også :sweat_smile::sweat_smile::+1:

3 Likes

Hei Hakon! Lenge siden.

Hvordan ser porteføljen ut i disse dager? Har du noen hotte tips? =)

HEI!

Porteføljen er akkurat i dag kun ned 166800,-

Jeg jobber mye om dagen så har kun fulgt sporadisk med, men jeg tror jeg må slå ett slag for axa igjen jeg. Får man en pott under 10,- så er det gull. Det lukter bud fra storeulv i løpet av året. Utover det er jo ultimovacs billig, bgbio har snart hentet seg inn igjen. Det er vanskelige tider. Hovedtapet mitt er i axa siden jeg har snitt på over 18,- Skal bare få igjen bilen fra verksted så skal det dobles for å få ned snittet :slight_smile:

4 Likes

Har sett litt på AXA jeg også. Tenker dog at jeg kanskje får kjøpt den på 7-tallet da den har hatt litt stigning nå. Ingen teknisk evaluering der altså, bare ren spekulasjon og magefølelse. Hvor lang tidshorisont setter du for kjøpene dine om dagen?

Jeg er litt på tradingen for tiden da jeg ønsker å minimere eksponeringen min i markdet, er ganske turbulente tider. Var litt heldig med BDRILL, AKSO og SATS. Så har økt porteføljen med 30%. Nå leter jeg etter neste gullsmed.

Takker for oppdatering Hakon! Alltid like kjekt å bli informert. Og lykke til med doblingen!

1 Like

Jeg sitter dønn i ro. Det er tidshorisonten min inntil videre :smiley:

2 Likes

Herlig! Inngang på 7,42 i AXA nå. Håper ikke det kommer ytterligere en resesjon så skal den gå fint opp. :smiley:

Lenge siden updates nå.

10k bgbio 18,80
5k ultimo 50,34
10k AXA 17,7

5 Likes

Å nei du lovte jo å HODLE Episurf 4eva :cry:

Ja, det var før jeg kostet på 911 nye 60k :joy:

2 Likes

Tok halve tapet i axa og hentet inn 20k epi nå. Happy? :smiley:

1 Like

Din vinglete sjøge :laughing:

3 Likes

Du traff greit med et comeback i Episurf før patentmeldingen i Korea ramlet inn… :ok_hand::partying_face:

1 Like

Setter det på teft :sweat_smile:

3 Likes