Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hakons trader portefølje

Jeg flytta alt intradag, tok ikke mange minutter, innad i sb1m

Nå dukka mine opp igjen på vps i går uten inngangskursene. Heldigvis så husker jeg disse så det har null betydning. Det samme gjelder i ask da innskutt beløp er det som gjelder så jeg dreit i å styre noe mer med det. Så nå er aksjene på plass i ask

Hva tenker du om Targovax fremover @Hakon,

Kjøpte meg inn med en liten post på 16,2

Jeg har tatt totalt 15k. Fordi jeg har litt info om at det skal være lovende saker. Og ikke minst at norsk biotek gjør vei i vellinga om dagen. På sikt vil jeg nok redusere til 5k aksjer. Men det er langt frem i tid

2 Likes

Og nå ble Kodak solgt. #tulleaksje

2 Likes

Enig, var sinnsykt i pluss den ene dagen, før den kollapset… solgte meg helt ut også

2 Likes

Portisen er den samme og nå ser det ut til at frukten modnes mot høsting etter en meget god dose tålmodighet :grin:

5 Likes

Solgte forresten alt av pcib med snitt 54.31. Avventer lavere inngang

3 Likes

Tømmer også ut axa nå siden short øker. Tror på samme eller billigere inngang i løpet av sommeren

1 Like

Kjedelig aksje om dagen, men tror jeg sitter. Ser ut som om det tar ganske godt i mot rundt 2,55ish .

1 Like

Ikke så dumt, blir axa aksjen som bekrefter regelen, aldri kjemp mot shorten.

1 Like

Tatt litt nano i dag og portisen ser nå slik ut:
BgBio 5000
Funcom 100 000
Nano 5000
TRVX 15000

6 Likes

Men…Kursen er jo over 60?? :no_mouth:

Quoter meg sjæl

2 Likes

En god dag i dag :grin:

4 Likes

Nice - bare Targo som ødelegger snittet hvis jeg leser bildet riktig.
Skal du kvitte deg med den? :slight_smile:

Nei. Der skal jeg sitte, skal ikke gjøre samme feilen som i pcib og gå glipp av et rally :grin:

2 Likes

Joda, men om det blir rally eller ikke kommer vel an på resultatene. Positivt med Targo er at de har flere skudd på mål og muligens størst oppside av alle de tre du har der ifht. nåværende prising om de treffer.

Jeg har meget stor tro på targo :slight_smile:

Stas å se deg som NANO-eier. :ok_hand:

Long eller ønske om kortsiktig profitt?