Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Leverer om dagen🚀

https://www.mfn.se/cis/a/hamlet-pharma/hamlet-this-is-hamlet-the-movie-6431e3e1

Tok inn en ekstra liten swing oppå det opprinnelige innehavet. Håper på publisering/studiestart news for litt momentum opp mot 30-40 kr. Tok inn på 22-23 kr.

1 Like

Økt opp min posisjon i denna swing med ytterligere aksjer på 20-21 kr området. Legger stopp under trendlinje med 5% stopp, men ser pent ut som en stigende ascending triangle. En del potensielle triggers kommende 3 mnd. Har god tro.

3 Likes

Oppstart dosekalering+kombinasjons studie. Rask 3+3 med 5x og 10x dose. Oppdatering under veis.

Basert på tidl sikkerhetsdata og shedding følges denne safe. Økt med 10k idag.

https://mfn.se/cis/a/hamlet-pharma/hamlet-dose-escalation-study-initiated-96e6bedd

I tillegg til en wyckoff trading range i potensiell fas C, mao bunn formasjon. Pivot over EMA 10, mulig Jesse Stine entry.

2 Likes

Meget bra presentasjon idag! Første pasienten i doseskaleringsstudien har allerede påbegynt behandling. Publikasjon av Fas I/II studien er ferdig og reviewed, og skal snart publiseres i en av verdens mest anerkjente journaler! Markedet likte hva de hørte.

:rocket: :rocket:

1 Like

Økt innehavet markant sista dagene. Min tro er at vi står mye høyere om et par måneder når studieresultat foreligger.

Wyckoff Fas D @rosk82

2 Likes

Ser bra ut.

Foreløpig ser jeg ingen grunn til å antyde noe annet utifra det tekniske.

Bekreftelse eller avkreftelse vil du få når du ser hva som skjer ved LPS.

Volum på SOS punktet ditt er en anelse mindre en UT. Men close to close er mer bullish. Reaksjon i etterkant kan se ganske dramatisk ut. Men til tross for ekstremt volum i forhold til UT, holder den seg overraskende bra. Volum avtar fort, og wick til nedsiden er tydelig, tyder på demand.

Vil se en mer bullish minirange nå en etter UT. Egentlig bare å vente på bekreftelse/avkreftelse :slightly_smiling_face:

Japp. Negative volumet forklarer jeg utifra det PM som kom vedrørende splitt til A og B aksjer. Dog her volume dødt like raskt det oppstå. Men er LPS det faller på, har så langt holdt 24.

Realiteten er nærliggende potensielle triggers, så er optimistisk.

@rosk82 Hvor lenge pleier du vente på en LPS bekreftelse? Volumen er ju død allerede, tok 2 dager. I og med at aksjen ser ut til å ha mulighet til å bryte trenden er det opplagt. Men krever en breakout for bekreftelse da. Synes altid LPS er enn “vent-og-se” nivå. Men tolkar lav volum som positivt.

Bruker ett konsept som jeg har lært via kursene fra Wyckoff analytics, hvor man definerer en trendreversal på at man reverserer siste signifikante bar til nedsiden.

En signifikant bar er en bar til nedsiden som uthever seg. Man kan også kombinere to mindre barer til nedsiden f.eks å se dem som signifikante barer. Reversal av disse vil da per definisjon være en potensiell trendreversal.

Når det gjelder breakout, trader jeg aldri breakout fra rangen. Prisen for min del bør være lenger ned i rangen for at jeg vil gå inn på en LPS. Ligger den tett opp mot motstand, venter jeg på BUA.

En liten ting jeg ser nå på chartet er det markante volumet som vises på siste forsøk på rally. I forhold til volum er resultatet litt skuffende.

Jeg kan sende deg en PM litt senere med litt mer info angående det med signifikante barer. På vei ut dørene her :slight_smile:

Sannsynligvis LPS inne nå. Regner med videre :chart_with_upwards_trend::chart_with_upwards_trend:

1 Like

NON sine dolde salg ferdig nå?

Dag 20 av 30 idag i første 5x dosering. Håper på et pent litet pm i løpet av de neste 1-2 uker om at man avanserer til 10x dos grunnet ingen toks.

2 Likes

Optimal teknisk R/R ved trendbunn. Inne med en ekstra swing på 50k aksjer. Tipper aksjen står i ATH i 2021.

1 Like

Jeg forstår ikke helt NordNets håndtering af aktiesplittet. Fredagens lukkekurs var 20,50 (dvs. 6,83333 efter split) men den opdaterede kurs på 6,56 på hhv. A og B aktierne tilsvarer kun 19,68.

Hvad tænker I om kursen herfra? Der kommer jo potentielt 200% flere aktier ind i rotation efterhånden som A aktierne konverteres. Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår den valgte metode.

1 Like

Det er bare investorer som ikke er interessert i å påvirke selskapets styring som konverterer fra A til B aksjer siden man går fra 10 til 1 stemme per aksje ved konvertering. Fornuftig løsning siden det krever veldig spesifikk kompetanse for å styre denne typen selskaper.

Kursen utvikler seg i forhold til derisking gjennom framdrift i godkjenningsprosessen, markedspotensialet og resultater av de kliniske forsøkene… det er fortsatt langt fram til medisin på markedet…

Min pointe var omkring den ændrede kurs som hhv. A og B aktierne er prissat til efter split. Pointen er at der er et gap jfr. handelskursen fredag eftermiddag.

Hvad tænker I om handlen mandag morgen? Er det bare business as usual på en relativt lavere kurs og så stiger volumen efterhånden som A aktierne bliver konverteret?

Jeg har personligt tænkt mig at konvertere alt til B aktier. Noget helt andet - det fremgår ikke af informationerne om der kommer en række vinduer til konvertering eller om dette er en one-timer til april?

Nogen der har fået dette med sig?

Har ellers conviction på selskabet og deres resultater. Her ser vi interesse fra BP inden for overskuelig tid.

1 Like

Tror nok BP følger ganske tett. Basert på egne vurderinger har denne øket til 20% av min beholdning.

1 Like