Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Det er alt for stort arbejde at redegøre for. Der findes en discord server med utallige diskussioner og fakta omkring selskabet og man kan i tillæg læse selskabets meldinger.

Hamlet BioPharma er ikke som andre biotekselskaber, og det er dét, der giver dem en edge. Man leverer resultater uden at køre den sædvanlige haussing fra ledelsens side. Der medfører frustrationer som aktionær, men ender formentligt med at blive svært lukrative frustrationer.

Forskning og resultater er blandt verdens fremmeste og de videnskabelige publikationer ligger blandt Stanfords absolutte højeste rating.

3 mnd grafen underbygger aktuelle fundamentale utvikling. Close her i Julie og vi bør ha en potensiell+60 oppside til tidliger motstand 2020-2021.

1 Like

Bra for selskap. Ikke så bra for den som har kommet inn de siste månedene.

Mtp dagens kursutvikling så var det noen som visste om dette før 14:58

Ja dessverre, dagens løsning var ikke aksjeeier vennlig på noen måter. Jeg har selv deltatt siste tre gangene, og vi har valgt formånlige priser for å skape aksjeeier verdi. Denne gangen ble ingen av oss dessverre spurt.

Kun et par vinnere på denne løsningen, og selskapet får derfor ta sin reise videre uten meg.

Vanskelig argumentere emot denne monthly breakouten. Neste range ikke før 9-11 kr.

1 Like

:eggplant:

1 Like

A++ setup.

2 Likes

Forventninger her til Torsdag? Chartet ser ut som en rund million

Har ingen forventninger til rapport. Kassan er sikret med 30 MSEK + opsjoner opptil 110 MSEK. Risikoen for emisjon er derved borte.

Sannsynligvis inget nytt å hente i rapporten. Det som jeg dog tror markedet handler på er de store forventningene innfor FDA beslut.

Selskapet har så langt vist:
:white_check_mark: Klinisk tumør effekt
:white_check_mark: Ingen bieffekter
:white_check_mark: Kraftigt immunsvar motsvarande dagens guldstandard, men mye raskere (på 2h vs uker)
:white_check_mark: Apoptos og ikke nekros

I tillegg skal man penetrera en marked idag hvor det ikke eksisterer noen produkter, som neoadjuvant for NMIBC. Det er en marked hvor det ikke finnes noen legemidler. Alpha1h er altså et first- and only-in-class legemiddel som kan bli først ut på markedet i dette segmentet. Lykkes man, så tar man således “100%” markedsandel fra dag ett.

Forventningerne er derfor store i år på at 1) FDA snart gir klarsignal for Fas 3 2) partner avtal. Sjansene er vel også rimelige gode for accelerated approval.

Sannsynligvis vil den første trigge mere FOMO innfor den andra.

2 Likes

@pdx kan du fikse korrekt stock ticker her? Dagskursen stemmer ikke.

Jeg afsluttede lige den anden gennemgang af dagens præsentation for et par minutter siden, og jeg anbefaler alle investorer at gøre det samme.

Solid præsentation.

C.S. udtalte, at selskabet observerede i alt 3 negative bivirkninger i hele Alpha1h-studiet - men kun i placebogruppen.

Igen. Kun i placebogruppen.

Alpha1H er de facto et lægemiddel uden toksicitet med en nul bivirkningsprofil. Det virker lige så urealistisk som enhjørninger, bortset fra at Alpha1H er ægte.

C.S. understregede også NlpD-molekylet, som ikke overraskende også viser en nul toksicitetsprofil indtil videre; dette for bare at nævne et tilfældigt nedslagspunkt i selskabets pipeline.

Litt oppfølging fra januar. Aksjen har siden dess nær doblet og tatt ut samtlige nivåer på stigende volum etter positive fundamentale endringer. Momentum er i full effekt og jeg sikter mot fib 2.61 på rundt ~11 kr. Rent fundamentalt innventer man FDA godkjennelse som bør komme nå i september. Bør kunne gi en +20-40%. Deretter vil jeg anta at markedet kommer begynne prise in partner spekulasjoner.

1 Like

Heftig skrell her i dag på høyt volum etter brudd opp forrige uke. Lite diskusjon vedrørende selskapet her inne, finnes det andre fora å diskutere selvskapet i litt tettere?

Emisjons kapital som markedet absorberer. De fikk sine aksjer igår. Ca netto -600k aksjer fra NON som eneste aktør på salg. Blokket er nå borte og vi bør således kontinuerer oppgangen.

FDA godkjennelse bør komme nå i september etter EOP2 møtet.

2 Likes